Ce mănâncă Sophia Loren la 87 de ani. „Prefer să mănânc paste și să beau vin decât să port mărimea XS”

Iată ce mănâncă Sophia Loren la 87 de ani. Actrița de origine italiană afișează o siluetă de invidiat!

Desemnată de Institutul American de Flm una dintre cele mai bune actrițe ale Hollywood-ul clasic, Sophia Loren s-a bucurat de o carieră fulminantă în industria filmului mai bine de 60 de ani. Actrița de origine italiană a fost dintotdeauna o femeie extraordinar de frumoasă și în continuare, la 87 de ani, surprinde cu fiecare apariție grațioasă a sa. Multe persoane se întreabă cum reușește actrița să se mențină la această vârstă, ce activități are, dar mai ales ce dietă urmează. Așadar, iată ce mănâncă Sophia Loren la 87 de ani.

Ce mănâncă Sophia Loren la 87 de ani

Dieta actriței a jucat dintotdeauna un rol extrem de important în stilul ei de viață, mai ales că era un aspect esențial în cariera sa. Potrivit Elle Australia, Sophia Loren urmează clasica dietă mediteraneană și mănâncă legume proaspete, paste și bea vin roșu.

„Tot ce se vede se datorează spaghetelor”, a spus faimoasă actriță potrivit publicației menționate. „Prefer să mănânc paste și să beau vin decât să port mărimea XS”, a continuat vedeta.

Potrivit Mayo Clinic, dieta mediteraneană este un stil alimentar care are la bază bucătăria tradițională grecească, italienească și a altor țări învecinate cu Marea Mediteraneană. Alimente precum cereale integrale, fructe, legume, leguminoase, nuci, semințe, ierburi și condimente, toate acestea se regăsesc în acest stil alimentar. Totodată, dieta gravitează și în jurul grăsimilor sănătoase, uleiul de măsline fiind principala sursă. Consumul de vin este permis în această dietă, câtă vreme se face cu moderație.

Dieta mediteraneană are numeroase beneficii pentru sănătate și te poate ajuta să ai o viață longevivă. De asemenea, ajută la prevenirea apariției bolilor cardiovasculare, crește speranța de viață și te ajută să îmbătrânești sănătos.

Într-un studiu realizat de PREDIMED, cercetătorii au ajuns la concluzia că dieta mediteraneană este accesibilă și cel mai bun mod de a te proteja împotriva bolilor de inimă. Descoperirile sugerează că în comparație cu o dietă redusă în grăsimi, pentru o mai bună sănătate cardiovasculară. Cercetătorii mai spun și că niciodată nu este prea târziu să începi dieta mediteraneană, iar pentru a-ți îmbunătăți starea generală de sănătate oricând este bine să începi schimbarea obiceiurilor alimentare. Un alt beneficiu al acestei diete este scăderea în greutate, fiind mult mai eficientă în procesul de slăbire față de o dietă redusă în grăsimi.

Când vine vorba de creșterea speranței de viață, un studiu publicat în JAMA Internal Medicine arată că dieta mediteraneană poate reduce decesul prematur din cauza cancerului, bolilor cardiovasculare sau alte cauze.

Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Dr. Tudor Ciprut, SANADOR: cum se diagnostichează cancerul de colon