Eliberaţi-vă libidoul!

Oamenii leneşi fac sex de proastă calitate!
Autor: Iulia Pocol
Eliberaţi-vă libidoul!

Atunci când nu vă odihniţi suficient, când sunteţi obosiţi, letargici, bolnavi sau când vă lipseşte energbia, probabil că nu aveţi chef de sex. Acesta este motivul pentru care stilul vostru de viaţă este esenţial în păstrarea unei dorinţe sexuale puternice.

Deprinderile alimentare şi de somn sănătoase, ca şi activitatea fizică de intensitate moderată vă amplifică voluptatea sexuală, în timp ce alimentele grase, procesate, lipsa de somn şi sedentarismul vă diminuează libidoul.

Oamenii leneşi fac sex de proastă calitate!

Acum, că sunteţi pe deplin dedicaţi îmbunătăţirii vieţii voastre sexuale, trebuie să începeţi să vă concentraţi asupra creşterii libidoului. Mai întâi de toate, trebuie să simţiţi dorinţa sexuală înainte de a fi motivaţi să faceţi dragoste, să vă simţiţi excitaţi, să trăiţi orgasmul şi să simţiţi o satisfacţie sexuală generală. Libidoul depinde de starea generală de sănătate şi de starea corpului vostru.

Un regim alimentar mai bun înseamnă un libido mai bun

Poate că îţi este cunoscută zicala „Eşti ceea ce mănânci”. Aceasta se aplică şi când vine vorba de stilul vostru de viaţă. Regimul alimentar se aplică şi când vine vorba de stilul vostru de viaţă. Regimul alimentar are un impact profund asupra sănătăţii voastre sexuale. Un regim alimentar nesănătos, de tip fast-food, nu vă aduce doar kilograme nedorite (care vă fac să fiţi o persoană mai puţin sexi şi atrăgătoare), ci vă îngroaşă arterele (reducând fluxul de sânge spre organele genitale) şi vă face să vă simţiţi apatici, letargici şi prea obosiţi pentru a face sex. Reducerea greutăţii corporale este corelată cu o creştere semnificativă a libidoului, mai ales la femei.

Puneţi în practică aceşti paşi spre îmbunătăţirea stării de sănătate, pentru a vă menţine libidoul la cote ridicate:

Deoarece energia este importantă pentru sexul de bună calitate, înainte de a „trece la acţiune”, consumaţi alimente bogate în proteine, precum peşte, carne de pasăre, produse lactate cu un conţinut redus de grăsimi sau varietăţi de legume cu boabe.

Reduceţi cantitatea de alimente procesate, de zaharuri şi de carbohidraţi simpli. Vă veţi simţi mai uşori, veţi dispune de mai multă energie şi poate chiar veţi pierde kilogramele în plus. De asemenea, multe alimente procesate conţin substanţe numite fitoestrogeni, care scad nivelul testosteronului, un hormon responsabil pentru dorinţa sexuală la bărbaţi şi la femei.

Mâncaţi peşte bogat în acizi graşi omega-3, cum ar fi somonul (sau luaţi capsule cu untură de peşte), care scad valorile colesterolului şi cresc nivelul dopaminei, substanţa ce măreşte libidoul.

Alimente şi substanţe de evitat

Aspartamul (inclus în multe alimente şi băuturi carbogazoase dietetice), nicotina şi alcoolul sunt vasoconstrictoare, ceea ce înseamnă că ele restricţionează fluxul sanguin, inclusiv circulaţia sângelui către organele genitale, fapt care afectează obţinerea şi menţinerea de către un bărbat a unei erectii satisfăcătoare. Evitaţi vasoconstrictoarele timp de cepl puţin şase, până la douăsprezece ore înainte de a face sex. Printre alte substanţe cunoscute care pot diminua performanţele sexuale la bărbaţi se numără medicamentele pentru răceală, alergii şi sinusuri înfundate, aspirina, antihistaminicele, sucul de lămâie şi oţetul. Atât bărbaţii, cât şi femeile ar trebui să evite carbohidraţii şi alimentele bogate în L-triptofan, cum ar fi carnea de curcan, care vă vor transforma, temportar, într-un adevărat leneş.

Faceţi mai multă mişcare pentru a face mai mult sex

Studiile au arătat că femeile care fac regulat exerciţii fizice au, în general, o viaţă sexuală mai activă, se excită mai uşor şi ajung la orgasm mai rapid decât cele care nu fac mişcare. În cazul bărbaţilor, disfuncţia erectilă este strâns corelată cu o stare proastă de sănătate şi cu inactivitatea. Exerciţiile fizice regulate nu ajută doar la creşterea fluxului sangvin, ci stimulează şi secreţia de endorfine şi coboară nivelurile cortizolului, ambele acţiuni având efect de reducere a stresului. Activitatea fizică oferă chiar mai multe beneficii atunci când este efectuată împreuna cu partenera sau partenerul.

Să punem din nou accentul pe sex!
Să punem din nou accentul pe sex!