Interpretare analize
Dr. Ioan Boleac Medic primar obstetrica-ginecologie

Rezultatele arata ca aveti o infectie cu Ureaplasma, iar antibiograma va arata la care antibiotice... citește

Cele mai

Caută în:

(P) Coca-Cola România câştigă 2 premii la Romanian Effie Awards 2014

Bucureşti, 17 iunie 2014. Coca-Cola România a câştigat Silver şi Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna şi campania Dorna „Grijă pentru copii”, dezvoltate de McCann Bucureşti.

La gala de premiere a premiilor Effie 2014 de luni seară, brandul Coca-Cola a obţinut Silver la categoria Media Innovation pentru campania de Live Tweets #Haisamancamimpreuna, în timp ce campania “Grijă pentru copii”, creată de Dorna împreună cu Asociaţia Salvaţi Copiii, a fost premiată cu Bronze la categoria CSR.

„Premiile câştigate la Effie Awards ne demonstrează, încă o dată, că ideile curajoase şi creative construiesc campanii eficiente. Dorim să mulţumim echipelor alături de care lucrăm fiecare proiect: datorită pasiunii şi implicării lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România şi Moldova.

Despre Live Tweets #Haisamancamimpreuna

#Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, pornită de la informaţia potrivit căreia 6 din 10 români obişnuiesc să mănânce singuri în faţa televizorului. Pentru a determina consumatorii să redescopere bucuria meselor alături de cei dragi, echipa

Coca-Cola România a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima dată când mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate într-un spot publicitar. Astfel, cele mai inspirate invitaţii la masă au trecut dincolo de mediul online, ajungând pe TV. Campania a avut ecou şi în offline, materializându-se într-o Caravană, care a oprit în marile oraşe din România pentru a invita consumatorii să ia pauza de masă alături de cei dragi.
În 2013, campania a fost premiată la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a câştigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns.
Case study-ul este disponibil la linkul: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Echipele care au lucrat pentru campania Live Tweets #Haisamancamimpreuna:

Echipa Coca-Cola România: Nicoleta Eftimiu - Marketing Manager; Anca Năstase - Marketing Activation Manager, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Giulia Burlui – Media Manager.

Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Boţan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Cătălin Dobre, Ioana Filip, Adrian Preda; Art Director: Lia Bira, Florin Ciobanu, Vlad Macarie, Bogdan Dinu, Copywriter: Mihaela Coman, Maria Năzdrăvan, Oana Gheorghe, Account Director/ Manager - Ionela Buta, Matei Goncea, Laura Aldea, Amalia Jakab, Iulia Popescu; Alina Marin, Planning Director: Victor Croitoru; Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminiţa Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Ana Nilă, Alina Croitoru, Mihaela Dumitraşcu, Ludmila Ţones.

Despre campania Dorna “Grijă pentru copii”

Campania “Grijă pentru copii”, dezvoltată de Dorna şi Asociaţia Salvaţi Copiii are ca scop prevenirea cauzelor naşterilor premature cât şi ingrijirea corespunzătoare a nou născuţilor prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternităţi din România.

În cadrul campaniei, 15 maternităţi din 13 oraşe din ţară au primit, în total, 92 de echipamente medicale pentru îngrijirea copiilor născuţi prematur. Campania “Grijă pentru copii” a fost susţinută de un plan integrat de comunicare, cu componente de TV, print, in-store, OOH, digital şi PR, menite să atragă atenţia publicului asupra problemei copiilor născuţi prematur. Platforma digitală www.grijapentrucopii.ro a funcţionat ca un agregator de informaţii despre problema prematurităţii în România, materiale informative şi modalităţi alternative prin care oamenii se puteau implica direct în campanie. Campania “Grijă pentru copii” continuă să ajute la îngrijirea copiilor născuţi prematur şi în 2014, prin dotarea maternităţilor din România cu echipamente medicale de specialitate.

Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu - Margeting Manager, Raluca Vlad - Marketing Activation Manager Water, Miruna Smeureanu – Director de Comunicare, Mihaela Niţă - Government Relations & Public Affairs Manager, Giulia Burlui – Media Manager.
Echipa Coca-Cola Hellenic: Natalia Stroe – Marketing & Development Manager; Gabriela Gălăţanu – Marketing Manager NCB; Codruţa Iovănaş – CSR, Media & Local Government Relations Coordinator.
Echipa McCann: Creative Partner: Adrian Boţan; Executive Creative Director: Nir Refuah, Creative Director: Cătălin Dobre, Group Creative Director: Ioana Filip; Art Director: Alin Sirbu, Florin Ciobanu, Copywriter: Ioana Zamfir, Maria Năzdrăvan, Client Service Director: Dana Hogea, Account management: Cristian Calinescu, Matei Goncea, Elena Holban;  Digital & social media strategist: Oana Nedelea; Media Planning Director: Victor Croitoru; Media Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminiţa Visu; PR Account Director: Lavinia Chican; PR Account Manager: Emilia Florea.

campania Dorna

##

Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite,    Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. 
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.



Exclusiv Online - 16.06.2014
Taguri: coca-cola
Pe aceeași temă
Citește pe descopera.ro
Reuşită INCREDIBILĂ a unui inginer român. A TESTAT cu succes un motor care revoluţionează tehnologia - VIDEO Reuşită INCREDIBILĂ a unui inginer român. A TESTAT cu succes un motor...
VIDEO - Ce se întâmplă cu CORPUL tău dacă mănânci carne de liliac. Anunţul oamenilor de ştiinţă VIDEO - Ce se întâmplă cu CORPUL tău dacă mănânci carne de liliac....
Vărsător Vărsător 20 ianuarie - 18 februarie

Nevoia de prea mare libertate sentimentală ar putea fi greşit înţeleasă de partenerul de viaţă. Încearcă să fii ponderată în afirmaţii şi să acorzi atenţia cuvenită relaţiilor parteneriale....citește mai departe

×

Zf.ro
Produsul tradiţional românesc care i-a dat gata pe străini. Este apreciat în marile capitale europene Produsul tradiţional românesc care i-a...
Dezvăluiri de la Iulian Stanciu. De ce...
Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de...
BusinessMagazin.ro
DEZASTRU TOTAL într-o fermă de păsări care alimentează cele mai mari şi frecventate supermarketuri. Păsări moarte şi în stare de putrefacţie alături de ouăle care ajung pe rafturi DEZASTRU TOTAL într-o fermă de păsări...
Cine este cea mai puternică româncă din...
Povestea timişorencei CARE A CUMPĂRAT...
Mediafax.ro
Ca „muritorii de rând”. Ce nume de familie vor purta Harry şi Meghan după ce renunţă la titulatura „Alteţa sa regală” Ca „muritorii de rând”. Ce nume de...
Preşedintele USR Găvojdia, acuzată că...
Avion prăbuşit în Kazahstan. Bilanţul...
Gandul.info
AUDIO: „Zburaţi prea jos!”. Pilotul lui Kobe Bryant, avertizat de turnul de control înainte de prăbuşire. De ce a decolat în pofida avertizărilor / Vezi transcrierea înregistrării audio a discuţiei dintre pilotul elicopterului Sikorsky S-76 şi controlul traficului aerian AUDIO: „Zburaţi prea jos!”. Pilotul...
Amendă ASTRONOMICĂ pentru părinţii care...
Imagini INTERZISE din Wuhan: Cadavrele zac...
DA.ZF.ro
5 drumuri magice din România pe care poţi evada cu maşina - GALERIE FOTO 5 drumuri magice din România pe care poţi...
Cele 7 minuni ale României: locuri spectaculoase...
TOP 5 plaje sălbatice, foarte aproape de...
ApropoTv.ro
"Îmi pare rău că iubitul tău se uită ..." Incredibil cum a ieşit pe stradă această tânără. Ce le transmite femeilor "Îmi pare rău că iubitul tău se uită...
ATUNCI ŞI ACUM | Cât de mult s-a transformat...
De necrezut! FOTO | Ea e vedeta Disney devenită...
Go4it.ro
Este OFICIAL! Oamenii de ştiinţă au aflat de ce albeşte părul atunci când suntem stresaţi şi cum să ne ferim Este OFICIAL! Oamenii de ştiinţă au aflat...
Cât costă acum primul iPhone din 2007?...
Telekom anunţă creşteri de preţ pentru...
ProMotor.ro
Prea RAPID pentru stradă! Un super-SUV Audi, scufundat în doar câteva zile de la livrare Prea RAPID pentru stradă! Un super-SUV...
Cât costă în România noul RENAULT CAPTUR?...
Direcția ANTIDROG a vândut un SUV confiscat,...
Descopera.ro
Oraşul DESFRÂULUI! Arhiepiscopul era şeful prostituatelor, iar frumoasa Ana le învăţa cum să FACĂ sex ca o adevărată femeie Oraşul DESFRÂULUI! Arhiepiscopul era şeful...
După 30 de ANI de stat într-o pungă,...
Este descoperirea SECOLULUI? Marele MISTER...

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.