Efectul reclamelor la cosmetice asupra femeilor

Se pare că noi, femeile, doar uitându-ne la un produs destinat să ne facă să părem mai frumoase ajungem să ne simţim, culmea, mai puţin atrăgătoare. Cel puţin asta concluzionează un studiu publicat în The Journal of Consumer Research.
Efectul reclamelor la cosmetice asupra femeilor

Se pare că noi, femeile, doar uitându-ne la un produs destinat să ne facă să părem mai frumoase ajungem să ne simţim, culmea, mai puţin atrăgătoare.

Cel puţin asta concluzionează un studiu publicat în The Journal of Consumer Research.

Studiul a urmărit reacţia unor femei la o reclamă pentru un obiect care ne înfrumuseţează în comparaţie cu cea faţă de o fotografie fără conţinut publicitar.

Autorii, profesori la Universitatea Groningen din Olanda, consideră că produsele de înfrumuseţare cărora li se face reclamă afectează impresia despre sine, cel puţin o perioadă după vizionarea reclamei (la un parfum, ruj sau o cremă).

Cel mai nou articol Video: