Dree Hemingway este noua imagine a parfumului Chloé

Model şi actriţă de talie internaţională, Dree întruchipează perfect valorile universale Chloé: modernitate, feminitate naturală, spirit liber şi independenţă.
  • Publicat:
  • Actualizat:
Dree Hemingway este noua imagine a parfumului Chloé

Coty are plăcerea să o prezinte pe Dree Hemingway ca fiind imaginea noii campanii de promovare a parfumului Chloé ce va fi prezentată în octombrie 2015. Le urmează pe Clémence Poésy, Chloë Sevigny, Anja Rubik şi Suvi Koponen, starurile campaniilor trecute ale Chloé Eau de Parfum.

Model şi actriţă de talie internaţională, Dree întruchipează perfect valorile universale Chloé: modernitate, feminitate naturală, spirit liber şi independenţă. Atracţia sa universală îşi are originea într-o atitudine urbană, dar şi în eleganţă.

Hemingway a fost pregătită într-un stil pur Shakesperian la RADA, Royal Academy of Dramatic Art (Academia Regală a Artei Dramatice) din Londra, unde a jucat primul său rol notabil în Starlet (2012), urmat de alte roluri în Nous York şi Someday This Pain Will Be Useful to You. Dree a terminat recent de filmat pentru People Garden’s de Nadia Litz,  în timp ce ultimele sale filme, While We’re Young de Noah Baumbach şi Happy People de Logan Sandler vor rula în curând la cinema.

“Sunt foarte onorată să fiu noua imagine a parfumului Chloé. Este un brand ce a făcut parte din viaţa mea pentru o mare perioadă de timp; îmi provoacă multe amintiri. Abia aştept să îmi continui povestea alături de Chloé în lumea parfumurilor“, spune Dree Hemingway.

Dree Hemingway şi-a făcut apariţia pe podiumul Chloé din Martie 2015, în Paris.  “Dree întruchipează complet atitudinea şi spiritul fetei Chloé. Frumuseţea sa radiantă şi personalitatea sa prezintă tot ce voiam să exprim prin acest parfum. Abilitatea sa de a fi, în acelaşi timp, elegantă, nonşalantă şi spontană este atât modernă, cât şi fermecătoare”, spune Clare Waight Keller, creative director Chloé.

“Parfumul a fost lansat în urmă cu 7 ani şi a reuşit imediat să captureze esenţa fetei Chloé, ajutând-o să devină una dintre cele mai emblematice imagini ale creaţiilor Chloé, alături de colecţiile de ready-to-wear, genţi şi ochelari. Ne mândrim de colaborarea cu Coty şi de intrarea lui Dree în familia Chloé”, adaugă Geoffroy de la Bourdonnaye, Preşedinte Chloé.
“În ultimii 7 ani de succes continuu, am creat campanii publicitare frumoase, înfăţişând fata Chloé într-o viziune contemporană a feminităţii. Astăzi, mulţumită personalităţii inspiraţionale a lui Dree, vrem să ajungem să le vorbim tuturor fanilor Chloé” a spus Steve Mormoris, Chief Marketing Officer Fragrances la Coty.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”