Interpretare analize
Dr. Ioan Boleac Medic primar obstetrica-ginecologie

Rezultatele arata ca aveti o infectie cu Ureaplasma, iar antibiograma va arata la care antibiotice... citește

Cele mai

Caută în:

Cum percep tinerii din ziua de azi maturitatea

Tinerii din prezent consideră că independenţa financiară, luarea deciziilor şi rezolvarea problemelor reprezintă repere ale maturităţii, în timp ce achiziţionarea unei case şi căsătoria sunt asociate de aceştia mai puţin cu starea de deplină dezvoltare.

Generaţia "millennials" (persoanele care în prezent au vârsta cuprinsă între 18 şi 34 ani) abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generaţii, determinând implicaţii profunde asupra marketingului de brand.

Aceasta este concluzia cercetării "În căutarea fericirii"(The Pursuit of Happiness), cel mai recent studiu global ZenithOptimedia, reţeaua din care face parte Zenith România, asupra vieţii celor din generaţia Millennials, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Pentru a înţelege rolul pe care îl poate juca un brand în viaţa tinerilor, studiul a analizat opiniile a peste 6.000 de "millennials" din peste 10 ţări, în mediul digital.

Astfel, potrivit cercetării, "millennials" resping atât manifestările generaţiei "baby boomer" (persoanele născute în perioada de explozie demografică de după cel de-Al Doilea Război Mondial), cât şi aspiraţiile consumeriste ale tinerilor din anii '80 şi '90.

De asemenea, "millennials" sunt generaţia cu cea mai mare înclinaţie către fericirea individuală.

În contrast cu idealurile hedoniste ale generaţiilor anterioare, tinerii din categoria "millennials" consideră sănătatea, stabilitatea financiară, cariera, educaţia şi urmărirea propriilor visuri şi pasiuni ca fiind definitorii pentru dobândirea fericirii. Această generaţie are nevoie să deţină controlul pentru a se bucura de avantajele libertăţii.

Recesiunea extinsă, dezvoltarea tehnologică şi extinderea libertăţilor individuale le-au modelat atitudinea faţă de viaţă. Aceştia şi-au creat conceptul de fericire pe baza unui cumul de factori, care se pot împărţi în două categorii cheie: libertatea şi controlul.

Cei care deţin controlul carierei se declară cu 56% mai fericiţi decât cei care nu au control în această zonă. Cei care au control asupra pasiunilor şi intereselor lor sunt cu 55% mai fericiţi. Iar cei care deţin controlul asupra vieţii sociale sunt cu 35% mai fericiţi.

Este vital pentru fericirea acestei generaţii să deţină "experienţe memorabile". Este important pentru aceştia cum se manifestă ca indivizi, nu ce bunuri deţin. Astfel, nu este surprinzătoare importanţa reţelelor sociale în viaţa lor, social media reprezentând principala platformă de expunere a poveştilor de viaţă.

Totodată, şi perspectiva asupra maturităţii diferă de cea a generaţiilor anterioare.

Doar 17% dintre "millennials" văd în achiziţionarea unei case un reper al maturităţii, şi doar un procent puţin trecut de 20% consideră căsătoria un indicator al faptului că au devenit maturi. Mai puţin de jumătate (39%) văd în plecarea din casa părinţilor un element cheie al maturităţii lor.

Reperele maturităţii pentru tinerii de astăzi sunt: rezolvarea problemelor (47%), luarea deciziilor (59%) şi independenţa financiară (60%).

Cercetarea "În căutarea fericirii" a cuprins zece ţări: Argentina, Australia, China, Franţa, Mexic, Rusia, Spania, Emiratele Arabe, Marea Britanie şi SUA.

Studiul calitativ online a avut un număr de 300 de participanţi, iar cel cantitativ - 5.800 de participanţi.

Zenith a creat şi un portal intern pentru a strânge comentarii şi experienţe din cadrul reţelei sale, în peste 262 de birouri.

Oportunităţile relevate de studiu au condus Zenith la conceperea unui "Manifest de Marketing", care le permite brandurilor clienţilor agenţiei să se angreneze într-un angajament semnificativ şi durabil cu generaţia "millennials".

Zenith România, parte a reţelei internaţionale ZenithOptimedia, este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare din România.



Citește și:
Tinerii, din ce în ce mai afectaţi de bolile neurologice. Descoperă cauzele!
Tinerii artişti, ameninţaţi de depresie
Bolile inflamatorii intestinale atacă tot mai mult tinerii
Tinerii nu recunosc ca au boli venerice, de rusine!
Boli de bătrâneţe care afectează şi tinerii
Exclusiv Online - 13.01.2015 Sursă foto: Hepta
Citește pe descopera.ro
De ce MOR de coronavirus şi tineri SĂNĂTOŞI? Explicaţiile oamenilor de ştiinţă De ce MOR de coronavirus şi tineri SĂNĂTOŞI? Explicaţiile oamenilor...
Un CÂINE a supravieţuit o lună fără mâncare şi apă Un CÂINE a supravieţuit o lună fără mâncare şi apă
Berbec Berbec 21 martie - 20 aprilie

Luna aprilie este favorabilă întâlnirilor, discuţiilor de afaceri şi chiar schimbărilor, dacă le aveţi în plan. În cazul în care aveţi temeri legate de un examen, de orice natură ar fi acesta...citește mai departe

×

Gandul.ro
HARTA INTERACTIVĂ a cazurilor de coronavirus din România, dar și situația LIVE la nivel global (VIDEO) HARTA INTERACTIVĂ a cazurilor de coronavirus...
Andreea Marin, în lacrimi la GÂNDUL LIVE:...
ULTIMA CINĂ. A murit într-un spital, conectată...
ApropoTv.ro
Celebrităţi testate pozitiv cu noul coronavirus Celebrităţi testate pozitiv cu noul coronavirus
Cum să faci faţă singurătăţii în...
Psihologia pierderii locului de muncă în...
ProMotor.ro
Cum arată o Dacia Duster după un impact frontal cu un Touareg. E ca nouă, Boss! Cum arată o Dacia Duster după un impact...
Și-a luat un BMW M5 nou-nouț, dar l-a...
Ce includea PACHETUL COMPLET la o spălătorie...
Descopera.ro
Descoperirea SECOLULUI în România, după nouă ani de săpături arheologice. ''Este de trei ori mai mare decât TROIA'' Descoperirea SECOLULUI în România, după...
Descoperire ULUITOARE despre un gest sexual...
Google arată de AZI date despre mobilitatea...
ULTIMA ORĂ
"China a ascuns numărul real de morţi şi de infectaţi cu coronavirus". Raport al serviciilor de informaţii americane

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul SC TITLURI QUALITY S.R.L .