„Oglinda, oglinjoara, cine e cea mai frumoasa din tara?” par sa isi spuna vedetele in propriile bai. Sigur, trebuie sa le raspunda o oglinda ornata cu safire sau cel putin una aurita ca sa aiba incredere in fortele proprii si sa faca fata concurentei de la Hollywood.
Cea mai scumpa toaleta din lume se afla la Hong Kong si este cu adevarat stralucitoare pentru ca a fost fabricata doar din aur de 24 de karate. In 2008, aparusera deja informatii ca producatorul vrea sa o topeasca. Insa compania s-a razgandit rapid dupa ce si-a facut niste calcule.
Daca ar fi vandut anul trecut „bijuteria”, inainte de a aparea criza mondiala, ar fi incasat 32 de milioane $ americani.
Producatorii din Hong Kong nu s-au limitat doar la acest vas de toaleta de 24 de karate, ci au creat o intreaga baie doar din aur pentru care au folosit 380 kg de metal pretios pur care valora - raportand tot la anul trecut - 80 de milioane $.
Acestia spuneau ca s-au inspirat din filosofia lui Lenin care visa mereu sa celebreze aniversarile comuniste construind bai din aur! Fiecare cu obsesia lui, asa ca nici vedetele nu stau departe de astfel de idei grandioase cand vine vorba de singura camera in care pot sa stea singure, singurele cateva minute pe zi.
Alicia Keys are si ea gusturi extravagante. Oglinda din baie in care se priveste in fiecare dimineata e ornata cu 4 safire al caror cost a depasit 30.000 $.
Cèline Dion are o baie de 100 de mp in care poate inclusiv sa inregistreze un cantec daca ii vine vreo idee. Baia a costat-o aproape 100.000 $.
Reese Witherspoon este si ea fanul spatiilor intime luxoase, asa ca propria cada este aurita si a depasit 10.000 $, iar Goldie Hawn are toata instalatia sanitara din baie facuta doar din argint.
Alicia Keys are si ea gusturi extravagante. Oglinda din baie in care se priveste in fiecare dimineata e ornata cu 4 safire al caror cost a depasit 30.000 $.
Citeste si Cel mai scump computer
Idolii ecranului
Foto: REUTERS
Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.