galerie

Alimentul care scade temperatura corporală. 10 mâncăruri pentru caniculă


  • 10.   Supa. În acest mod ne şi hidratăm, dar prin aportul de fibre combatem şi tulburările de tranzit.
  • 9.      Sucuri naturale şi smoothieuri. Pline de vitamine, sucurile naturale şi smoothie-urile ne ajută să luptăm contra oboselii din timpul caniculei. Trebuie să acordăm atenţie zahărului din aceste băuturi şi să încercăm să diluăm cu puţină apă.
  • 8.      Iaurt. Pentru echilibrarea pierderilor de calciu din organism pe timpul verii este benefic consumul de iaurt. Acesta poate fi consumat la orice masă.
  • 7.      Ceaiul de mentă sau menta dintr-o limonadă uşor îndulcită cu miere ajută la reducerea temperaturii corpului. Recomand consumul de ceai de mentă după o masă copioasă, dar şi în cazul indigestiilor sau meteorismului (balonării).
  • 6.      Capşunile contribuie la revitalizarea organismului, fiind bogate în minerale şi vitamine, reduc stresul şi grăbesc procesul de vindecare. Căpşunile se numără printre cele mai iubite şi sănătoase fructe ale sezonului şi pot fi incluse în topul fructelor cu o puternică capacitate antioxidantă.
  • 5.      Fructele cele mai bune de consumat sunt pepenele rosu, pepenele galben, piersica, căpşunile. Pepenele este fructul ideal pe timpul verii, are un conţinut ridicat de apă, este bogat în vitamine şi ne ajută să ne păstrăm energia în perioadele caniculare.
  • 4.      Dovleacul este bogat în antioxidanţi, vitamine, dar totodată şi în minerale esenţiale pentru funcţionarea organismului, cum ar fi sodiu, potasiu, calciu, magneziu
  • 3.      Salata verde este saracă în calorii, saţioasă, accelerează procesul de eliminare şi chiar reglează apetitul, ajutându-ne astfel să scăpăm de kilogramele în plus într-un mod natural şi sănătos.
  • 2.      Castraveţii nu sunt doar o gustare răcoritoare şi crocantă, ci şi legume de vară sănătoase şi gustoase, cu beneficii uimitoare asupra sănătăţii. Castraveţii sunt compuşi în proporţie de 95% din apă, ceea ce înseamnă că într-o zi călduroasă de vară ne pot ajuta să ne menţinem hidrataţi.
  • 1.Rodiile ajută la reducerea temperaturii corporale şi, în plus, sunt bogate în vitamine şi minerale care asigură buna funcţionare a organismului. Rodiile reprezintă o sursă importantă de vitamine, A, B5, C, E, K, acid folic, dar şi minerale: calciu, potasiu, magneziu, fier.
10. Supa. În acest mod ne şi hidratăm, dar prin aportul de fibre combatem şi tulburările de tranzit.
1/1