galerie

GALERIE FOTO Alimente destresante


  • Avocado - este bogat în potasiu şi grăsimi sănătoase care au proprietatea de a regla tensiunea arterială, deci şi de stres. În plus, fructul de avocado este delicios, are puţine calorii şi poate fi consumat şi în dietă
  • Curcanul – este un sortiment de carne foarte sănătoasă, datorită compuşilor precum triptofanul, un aminoacid care ajută la secreţia de serotonină, hormon al plăcerii care induce o stare de calm, relaxare şi somnolenţă plăcută. De asemenea, este şi foarte săracă în calorii, deci poate fi consumată cu încredere dacă sunteţi în plin proces de eradicare a kilogramelor în plus.
  • Spanacul – este demonstrat ştiinţific că toate, dar absolut toate, vegetalele cu frunze de culoare verde închis au capacitatea de a ne proteja de stres prin numeroasele vitamine pe care le conţin, iar spanacul se numără printre aceste legume preţioase. El se remarcă prin cantitatea semnificativă d magneziu pe care o conţine, despre care se ştie că este un mineral cu importante funcţii la nivelul sistemului nervos, relaxează şi previne tulburările de somn.
  • Zmeura – sunt surse extraordinare de vitamina C, despre care s-a demonstrat că poate reduce nivelul de anxietate şi stres, şi fibre, care ajută la reglarea glicemiei şi ne fereşte de diabet şi alte boli grave cum este cancerul de colon.
  • Cartofii dulci – atunci când suntem obosiţi şi stresaţi, coprul nostru urlă după o porţie generoasă de carbohidraţi, iar cartofii dulci sunt ideali în astfel de situaţii, deoarece energizează instant, au un indice glicemic scăzut, sunt plini de fibre şi nutrienţi care ne pun pe picioare numaidecât.
Zmeura – sunt surse extraordinare de vitamina C, despre care s-a demonstrat că poate reduce nivelul de anxietate şi stres, şi fibre, care ajută la reglarea glicemiei şi ne fereşte de diabet şi alte boli grave cum este cancerul de colon.
1/1