galerie

Alimente Sistem Imunitar - Galerie Foto


  • Ceaiul – S-a dovedit, în urma unui studiu specializat, că persoanele care au băut aproximativ 1 litru de ceai timp de două săptămâni, au avut de 10 ori mai mulţi anti-corpi în organism faţă de persoanele care au consumat placebo. Amino-acidul care este responsabil de funcţionarea sistemului imunitar se găseşte în cantităţi mari atât în ceaiul verde cât şi în cel negru (inclusiv în versiunile fără cofeină).
  • Usturoiul – Conţine numeroase ingrediente active care luptă împotriva infecţiilor şi a bacteriilor. Cercetătorii britanici au realizat un studiu în care 146 de persoane au primit fie placebo fie extract de usturoi timp de trei luni. S-a dovedit că oamenii care au primit usturoiul, au fost supuşi unui risc mult mai scăzut de a răci sau de a fi afectaţi de vreo infecţie.
  • Iaurtul – Probioticele – sau bacteriile prietenoase – din iaurt sunt substanţe sănătoase care păstrează tractul intesinal sănătos şi te ţin departe de microbi şi, implicit, de boli. Deşi se găsesc şi sub formă de suplimente alimentare, în urma unui studiu realizat la Universitatea din Viena, s-a descoperit că 200 de grame de iaurt natural a fost la fel de eficient ca o pastilă pentru „energizarea” sistemului imunitar, însă cu mult mai multe vitamine şi nutrienţi benefici organismului.
  • Cartofii dulci – Această legumă dulce şi delicioasă este şi un excelent ajutor al sistemului imunitar. Ajută la întărirea organismului luptând împotriva virusurilor şi bacteriilor care pot cauza infecţii. Pentru a-ţi menţine organismul sănătos, pielea ta are nevoie de Vitamina A, iar cartofii dulci sunt un adevărat izvor al acestei vitamine!
  • Ciupercile – Timp de secole, oamenii din întreaga lume au utilizat ciupercile ca pe un ajutor de nădejde al sistemului imunitar. Pe lângă faptul că sunt extrem de accesibile, studiile arată că ciupercile cresc producţia şi activitatea celulelor albe din sânge, făcându-le mai agresive şi mai puternice în lupta cu bacteriile, iar „acesta este un lucru excelent atunci când ai o infecţie”, afirmă Douglas Schar, directorul Institutului de Medicină Naturistă din Washington.
  • Orz şi ovăz – Aceste cereale conţin beta-glucan – fibre cu numeroase abilităţi antioxidante, mult mai puternice decât echinacea –, fiind astfel „remediul” perfect împotriva virusurilor, bacteriilor sau herpesului, încurajând funcţionarea corectă a sistemului imunitar.
  • Supa de pui – Este o excelentă „barieră” împotriva migrării celulelor albe în organism, ceea ce este un lucru excelent deoarece majoritatea infecţiilor şi răcelilor sunt cauzate de acumularea de celule albe în caile bronhice.
Ceaiul – S-a dovedit, în urma unui studiu specializat, că persoanele care au băut aproximativ 1 litru de ceai timp de două săptămâni, au avut de 10 ori mai mulţi anti-corpi în organism faţă de persoanele care au consumat placebo. Amino-acidul care este responsabil de funcţionarea sistemului imunitar se găseşte în cantităţi mari atât în ceaiul verde cât şi în cel negru (inclusiv în versiunile fără cofeină).
1/1