galerie

7 metode de a-ţi îmbunătăţi circulaţia sanguină


  • Hidratează-te. Sângele este aproximativ jumătate apă. Ideal este să bei peste 8 pahare de apă pe zi. Va trebui să bei mai mult dacă faci exerciţii fizice sau dacă e cald afară.
  • Practică yoga. Este un exerciţiu cu impact redus asupra organismului, dar care poate pune sângele în mişcare. Când te mişti, îţi aduce oxigen în celule. Când te răsuceşti, sângele este trimis către organe.
  • Controlează-ţi tensiunea arterială. Dacă este prea mare, poate provoca ateroscleroză, o afecţiune care întăreşte arterele şi poate contribui la sufocarea fluxului sanguin. Scopul este să ai tensiunea de 120 / 80 sau mai puţin
  • Renunţă la tutun. Nicotina este ingredientul principal în ţigări şi ţigări electronice. Acesta dăunează pereţilor arterelor şi îţi îngroaşă sângele mult.
  • Stai cu picioarele ridicate. Când gleznele şi picioarele se umflă, încearcă să le ridici, sprijinite de un perete. Este o modalitate uşoară de a trimite sângele în cealaltă direcţie.
  • Ridică-te în picioare la birou. Să stai pe scaun ore în şir nu este de ajutor pentru circulaţie şi pentru spate. Asta va duce în timp la slăbirea muşchilor picioarelor şi încetinirea fluxului sanguin din picioare, ceea ce ar putea provoca un cheag.
  • Semne ale circulaţiei sanguine deficitare
Atunci când membrele nu primesc suficient sânge, mâinile sau picioarele pot fi reci sau pot amorţi uşor. În cazul persoanelor cu pielea albă, picioarele ar putea căpăta o nuanţă albăstrui. Circulaţia slabă poate usca pielea, poate face unghiile mai fragile şi poate duce la căderea părului, potrivit WebMD. Unii bărbaţi pot avea probleme cu obţinerea sau păstrarea unei erecţii. Cei care suferă de diabet zaharat, pot avea zgârieturi sau răni care tind să se vindece mai lent. În timp, o persoană cu o circulaţie de sânge deficitară este mai predispusă la apariţia infarctului sau a accidentul vascular cerebral.
Hidratează-te. Sângele este aproximativ jumătate apă. Ideal este să bei peste 8 pahare de apă pe zi. Va trebui să bei mai mult dacă faci exerciţii fizice sau dacă e cald afară.
1/1