6 super -alimente

Esti in cautarea unor alimente extraordinare care sa iti imbunatateasca dieta? Exista cateva astfel de alimente care au puterea de a te mentine in forma, de a te ajuta sa-ti pastrezi sanatatea si de a iti face dieta pentru slabit mai eficienta. Cand vine
6 super -alimente
6 super -alimente

Broccoli
Broccoli este o leguma ce contine numeroase substante care au proprietatea de a preveni cancerul si alte afectiuni. Pe langa acestea, broccoli contine cantitati destul de mari de vitamina C, vitamina A, calciu si fibre. Pentru ca toti acesti nutrienti si substante benefice sa se pastreze, gateste-l cat mai putin posibil. Evita fierberea.

Cartofii dulci (Ipomoea batatus)
Legumele de culoare rosie si portocalie contin multe elemente nutritive, iar cartofii dulci nu fac exceptie. Aceste legume sunt pline de caroteni, iar carotenii ajuta la prevenirea cancerului. Nu uita ca beta-carotenul este numai unul dintre cei peste 600 de caroteni existenti. Deci un supliment cu beta-caroten nu poate inlocui sursele naturale din care poti extrage carotenii.
 
Graul negru
Aceste cereale contin numerosi nutrienti si carbohidrati. Persoanele care tin o dieta saraca in carbohidrati ar trebui sa evite graul negru. Acesta contine substante care previn cresterea presiunii sanguine, este bogat in proteine, fibre, vitamine din complexul B, magneziu si fosfor. Poti folosi faina neagra ca pe un inlocuitor al fainii albe de grau.

Laptele degresat
Laptele degresat este alimentul care te ajuta sa iti feresti oasele de osteoporoza daca il bei zilnic. Cu siguranta nu vei mai gasi un aliment cu o concentratie de calciu mai mare decat laptele. O cantitate optima de calciu consumata zilnic poate reduce presiunea sanguina prea mare. Studiile recente au evidentiat faptul ca persoanele care consuma in mod regulat produse lactate au o greutate normala si au reusit sa slabeasca mai mult decat cei care nu consuma astfel de produse.

Merele
Esti surprinsa sa vezi merele in lista alimentelor benefice? Asta se poate intampla pentru ca multe persoane sunt de parere ca merele nu sunt chiar atat de bogate in vitamine. Dar de fapt merele sunt fructele care pot preveni cel mai bine boli precum Parkinson si Alzheimer. Merele au un continut ridicat de antioxidanti care pot preveni afectiuni ale prostatei, cancerul de san si boli ale inimii. Este important sa mananci merele cu tot cu coaja pentru ca in aceasta sunt concentrate cele mai multe substante active.

Nucile
Proprietatile benefice ale nucilor sunt cunoscute de multa vreme. Acestea contin proteine, grasimi monosaturate “bune”, vitamina E, calciu si magneziu. Toate aceste proprietati ajuta la protejarea inimii prin reducerea colesterolului cu un efect negativ asupra organismului.

Articol exclusiv online

Semnele din nastere
Semnele din nastere