Interpretare analize
Dr. Ioan Boleac Medic primar obstetrica-ginecologie

Rezultatele arata ca aveti o infectie cu Ureaplasma, iar antibiograma va arata la care antibiotice... citește

Caută în:

Facebook-ul ne face alcoolici?

Cercetătorii americani au descoperit că utilizatorii reţelei de socializare Facebook sunt mai predispuşi să consume alcool cu cât interacţionează mai mult cu mesaje şi postări legate de alcool, fie că dau "like", distribuie sau comentează materialele de pe platforma de socializare.

Studiul ridică întrebări serioase referitor la consumul de alcool în rândul tinerilor sub vârsta legală, potrivit dailymail.co.uk, citat de Mediafax.

În cadrul studiului realizat de Michigan State University, peste 400 de participanţi au fost întrebaţi în legătură cu sentimentele pe care le percep la cei din jur şi pe care le au la rândul lor privind mesajele despre alcool publicate pe Facebook.

"Am descoperit că oamenii care devin foarte interesaţi de un mesaj despre alcool, încât vor să facă ceva legat de acel mesaj, cum ar fi să apese butonul «like», să distribuie mesajul sau să comenteze, au mai mari şanse să se gândească şi să îşi dorească să consume alcool", a declarat Saleem Alhabash, care a condus cercetarea.

Studiul are o serie de implicaţii serioase, mai ales în ceea ce priveşte prezentarea consumului de alcool în rândul tinerilor sub 21 de ani (în Statele Unite ale Americii, consumul de alcool este interzis persoanelor sub 21 de ani), potrivit cercetătorului.

"Conţinutul digital despre alcool este prezent peste tot", a spus Alhabash. "Consumatorii sub vârsta legală vor vedea aceste anunţuri, se vor gândi că sunt rebeli şi interesanţi şi vor distribui mesajul respectiv. Interacţionează cu mesajul despre alcool şi se gândesc la consumul de alcool", a precizat cercetătorul.

Participanţilor la studiu li s-au arătat trei pagini de Facebook - una care conţinea un mesaj publicitar afişat alături de un conţinut care promova consumul de alcool, alta care conţinea un alt mesaj însoţit de un conţinut care promova o campanie socială împotriva consumului de alcool, iar alta - un mesaj care era însoţit de un conţinut neutru, cum ar fi un anunţ publicitar pentru o bancă.

Cercetătorii au descoperit că participanţii care erau interesaţi în a aprecia (like), a distribui sau a comenta la mesajele de promovare a consumului de alcool prezentau cea mai mare intenţie de a consuma alcool. Intenţia era şi mai mare când mesajul publicitar avea deja un mare număr de aprecieri şi comentarii de la alţi utilizatori ai reţelei sociale.

De asemenea, cercetătorii au descoperit că atunci când mesajul de pe Facebook era însoţit de un conţinut împotriva consumului de alcool, utilizatorul era mai predispus să ia în considerare consumul de alcool.

Cercetătorii au precizat că intenţia este considerată cel mai bun indiciu referitor la probabilitatea unei acţiuni.



Citește și:
Like-urile de pe Facebook îţi trădează personalitatea
Nu mai intra pe Facebook dimineaţa! Iată de ce!
12 lucruri surprinzătoare despre consumul de alcool!
Alcoolismul: simptome şi cauze ale abuzului de alcool
Exclusiv Online - 16.02.2015
Taguri: alcool, facebook
Citește pe descopera.ro
MISTERUL din jurul unei structuri subterane din Rusia, desluşit după decenii de CONTROVERSE uriaşe MISTERUL din jurul unei structuri subterane din Rusia, desluşit după...
STRUCTURI care se găsesc pe Marte au apărut din SENIN pe Pământ iar savanţii sunt contrariaţi de acest fenomen STRANIU STRUCTURI care se găsesc pe Marte au apărut din SENIN pe Pământ iar...
Capricorn Capricorn 21 December - 19 January

Luna ianuarie este favorabilă rezolvării problemelor financiare, însă este recomandat să evitaţi speculaţiile de orice fel. Aveţi în faţă o zi favorabilă tratativelor şi încheierii unor...citește mai departe

×

Zf.ro
Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de lux şi o cafea normală Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de...
Cel mai mare pericol de care trebuie să...
Breaking. RĂZBOIUL care a început în...
BusinessMagazin.ro
Ce PEDEAPSĂ a primit soţul fiicei lui Vladimir Putin pentru ca a înşelat-o Ce PEDEAPSĂ a primit soţul fiicei lui...
Cum este să zbori în cel mai lung zbor...
Era una dintre cele mai cunoscute femei...
Mediafax.ro
Preşedintele USR Găvojdia, acuzată că ar fi bătut o tânără. Scandalul ar fi plecat de la o pereche de pantofi şi un costum de baie Preşedintele USR Găvojdia, acuzată că...
Avion prăbuşit în Kazahstan. Bilanţul...
Caz şocant în Iaşi. Un bărbat a murit...
Gandul.info
Noul indicator care i-a indus în eroare pe şoferi. Mulţi dintre ei au încălcat legea fără să ştie Noul indicator care i-a indus în eroare...
Carte de identitate de la 12 ani, imagine...
Verificări la „Bagdasar Arseni”: Nereguli...
DA.ZF.ro
5 drumuri magice din România pe care poţi evada cu maşina - GALERIE FOTO 5 drumuri magice din România pe care poţi...
Cele 7 minuni ale României: locuri spectaculoase...
TOP 5 plaje sălbatice, foarte aproape de...
ApropoTv.ro
ATUNCI ŞI ACUM | Cât de mult s-a transformat fetiţa care a ridicat România în picioare. O mai recunoşti? Cum arăta acum 20 de ani ATUNCI ŞI ACUM | Cât de mult s-a transformat...
De necrezut! FOTO | Ea e vedeta Disney devenită...
Destinaţii alternative de Crăciun care...
Go4it.ro
Speranţe pentru taximetrişti! Încă o ţară renunţă definitiv la Uber Speranţe pentru taximetrişti! Încă o...
Cât costă NETFLIX în România faţă...
Nominalizările la Premiile Oscar: care...
ProMotor.ro
Supărat că nu l-a lăsat să depășească, a frânat în fața lui. Acum regretă enorm! Supărat că nu l-a lăsat să depășească,...
Mazda CX-30 are primul motor DIESEL care...
Acestea sunt CELE MAI FIERBINȚI reclame...
Descopera.ro
S-au DEZBRĂCAT şi s-au luat la bătaie. Când le-au văzut bărbaţii au luat o decizie nebună: ''PRIVELIŞTEA era mult prea bună''. Nebunia s-a tranformat într-o adevărată ORGIE S-au DEZBRĂCAT şi s-au luat la bătaie....
Regele care a ÎNGROZIT o ţară întreagă...
VIBRATORUL cu albine al Cleopatrei şi prostituţia...
ULTIMA ORĂ
Momentul în care avionul ucrainean ar fi fost lovit de o rachetă. Detaliile care indică autenticitatea înregistrării video

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nicio instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.