Dieta de antrenament a lui James LeBron

Dacă te întrebi ce mănâncă un sportiv de performanţă care aleargă pentru mult timp şi care face un efort susţinut, îţi spunem noi care e planul lui alimentar.
Dieta de antrenament a lui James LeBron

James LeBron este un sportiv de excepţie şi există o mulţime de informaţii pe internet cu privire la antrenamentele care l-au ajutat să atingă un asemenea nivel de performanţă. Foarte multe dintre articolele pe care le găsim se concentrează în jurul dietei sportivului: care sunt alimentele care îl ajută pe James cel mai tare şi care este stilul lui alimentar? 


Jocurile din NBA se desfăşoară timp de 48 de minute, dar acest lucru nu contează atunci când ceasul este oprit pentru faulturi şi intervale de timp sau când jocurile intră în prelungiri. Este mult timp activ şi asta înseamnă că sportivii au nevoie de multe calorii înainte de marea partidă.

În 2016, James a vorbit cu Business Insider despre modul în care se alimentează înainte de timpul jocului: „Înainte de competiţie, pentru mine este important să consum alimente precum pieptul de pui şi poate un pic de paste. Carbohidraţii ajută la sporirea nivelului de energie, iar eu am nevoie de cât mai multă energie în jocuri!”, a spus el.
„Dar o salată şi nişte legume sunt de asemenea minunate. Şi înainte de meci, probabil aş mai opta şi pentru un shake proteic şi ceva fructe, iar apoi gata – voi fi gata de plecare!”
Comparându-se cu înotătorul Michael Phelps, despre care se ştie că mănâncă omlete masive, stive de clătite şi pizza de dimensiuni imense în timpul antrenamentului, James a spus că preferă să facă asta după meci: „Nu pot mânca atât înainte de meci! „
Se pare că vedeta NBA îşi schimbă uşor abordarea: „Lucrul pe care am început să îl reduc sunt zaharurile. Când vine vorba de playoff-uri, acesta încetineşte procesul de recuperare. Pe tot parcursul sezonului este în regulă să consumi un pic de zahăr, dar în perioada ulterioară trebuie să avem grijă să producem o recuperare optima. Deoarece pierzi atâtea calorii, îţi arzi practic toată energia pe parcursul acelor jocuri. Ca drept urmare, eu am grijă să consum suficienţi carbohidraţi, pentru că îţi oferă energie”, spunea vedeta sportivă.

După joc, James se rehidratează cu o combinaţie de apă şi un lichid de recuperare bogat în carbohidraţi furnizat de antrenorul său personal, Mike Mancias, pentru a înlocui fluidele pierdute. După cum raportează CBS Sports, acest lucru ajută la reumplerea nivelului său de glicogen, care este o formă stocată de carbohidraţi care se găseşte în ficat şi ţesutul muscular care ajută la furnizarea de energie a organismului.
Apoi mănâncă o masă cu proteine şi carbohidraţi de înaltă calitate, la fel ca mâncarea sa de dinainte de joc.

James a recunoscut că obişnuieşte să consume diverse băuturi specifice, post-antrenament, precum sucuri, smoothie-uri sau amestecuri de acai.
Cu toate acestea, planul alimentar al lui James nu este atât de strict. Ocazional, vedeta sportivă obişnuieşte să aibă şi momente în care îşi dă voie să consume alimente mai nesănătoase, la care pofteşte intens – „mici plăceri nevinovate”, le numeşte el. Instagramul vedetei este cel mai bun loc în care putem vedea ce minunăţii mai consumă. El se declară fan înfocat de pizza, fiind şi investitor, francizat şi avocat plătit al unei companii de pizza din SUA. În 2016, a împărtăşit o copie a bonului fiscal de când a comandat o pizza acolo, iar pizza lui preparată după dorinţele proprii a avut pe ea 16 toppinguri delicioase – inclusiv, busuioc proaspăt, chifteluţe de curcan, ardei cu banane şi măsline kalamata.