Consumul zilnic de migdale îţi poate îmbunătăţi sănătatea pe termen lung

Adaugă câteva migdale în dieta ta zilnic[, un studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea din Florida sugerează că poţi să-ţi îmbunătăţeşti sănătatea prin această schimbare minoră.
Consumul zilnic de migdale îţi poate îmbunătăţi sănătatea pe termen lung

Adaugă câteva migdale în dieta ta zilnică, un studiu efectuat de cercetătorii de la Universitatea din Florida sugerează că poţi să-ţi îmbunătăţeşti sănătatea prin această schimbare minoră.

Cercetătorii americani au studiat ce efecte are introducere migdalelor asupra calitatăţii dietei analizând 28 de familii care locuiesc în Florida. Studiul a fost publicat în Journal of Nutrition Research în luna decembrie.

Părinţii au fost instruiţi să consume zilnic 45 de grame de migdale , iar copiii lor au fost încurajaţi să consume 15 grame de migdale.

La începutul  perioadei de 14 săptămâni  cât a durat experimentul, subiecţii înregistrau în medie un indice al alimentaţiei sănătoase (HEI)   de 53,7 ± 1,8 pentru părinţi şi de 53,7±2,6  în cazul copiilor. Indicele alimentaţiei sănătoase este un marker al calităţii dietei potrivit Ghidului Dietetic din SUA. Un rezultat sub 51 reflectă un regim alimentar necorespunzător, unul cuprins într 51 şi 80 reflectă nevoia de îmbunătăţire a dietei, iar cel mai mare de 80 este un indicator al unei diete sănătoase.

După ce s-au introdus migdalele în alimentaţie, indicele a crescut atât pentru părinţi (o medie de 61,4 ± 1,4) cât şi pentru copii (61,4±2,2). Mai mult, aceştia au obţinut rezultate mai bune şi pentru cantitatea de proteine consumate şi au redus consumul de calorii goale. Un al lucru care s-a ameliorat? Subiecţii au înlocuit gustările sărate şi procesate cu migdale.

În ultimii 20 de ani, consumul de nuci şi de seminţe a scăzut la copiii între 3-6 ani, iar cel de chipsuri şi covrigei a crescut.  Cercetătorii atrag atenţia asupra importanţei creării de obiceiuri sănătoase în timpul copilăriei pentru a se bucura de beneficiile acestora pe termen lung.

Rezultatele studiului sugerează că însuşirea obiceiurilor sănătoase din timpul copiilăriei, cum ar fi introducerea migdalelor în dietă, poate avea un impact pozitiv asupra sănătăţii pe termen lung. 

(Sursa: Sciencedaily)