Alimente care te scapă de respiraţia urât mirositoare

Dieteticianul american Amy Jamieson-Petonic, purtător de cuvânt al Academiei de Nutriţie şi Dietetică, face următoarele sugestii.
Autor: Andra Nastase
Alimente care te scapă de respiraţia urât mirositoare

Dieteticianul american Amy Jamieson-Petonic, purtător de cuvânt al Academiei de Nutriţie şi Dietetică, face următoarele sugestii. Consumaţi:

Mere – ajută la eliminarea plăcii bacteriene şi a particulelor dintre dinţi.
Produse bogate în vitamina C (lămâi, portocale) – opresc dezvoltarea bacteriilor şi neutralizează mirosurile care provin de la mâncăruri ca usturoiul sau ceapa.

Iaurt grecesc – scade nivelul de hidrogen sulfurat din gură, un rest de la bacteriile anaerobe.

Scorţişoară – omoară bacteriile care provoacă mirosuri.

Ceai verde – are efect antibacterian şi luptă cu germenii din interiorul cavităţii orale, ajutând la reîmprospătarea respiraţiei.

Morcovi şi ţelină – împiedică formarea plăcii bacteriene şi asigură o respiraţie fresh.

Cardamom şi fennel – seminţele acestor condimente deţin proprietăţi antimicrobiene care împiedică instalarea respiraţiei neplăcute.

Ceai de ghimbir sau mentă – uşurează digestia, combate refluxul gastro-esofagian şi reduce hiperaciditatea, care sunt responsabile uneori de respiraţia neplăcută.

Pătrunjel – mestecaţi câteva frunze pentru a reduce nivelul de bacterii din cavitatea orală.

Nu mănânci curmale? Iată ce pierzi!
Nu mănânci curmale? Iată ce pierzi!