Alimentele care mă ajută să trec peste momentele critice

N-a zis nimeni că e uşor să slăbeşti. Dacă ar fi aşa de uşor, am vedea pe stradă numai persoane fit, care mănâncă extrem de corect si la ore fixe şi oameni care respecta un program de viaţă fără pic de stres.
Alimentele care mă ajută să trec peste momentele critice

N-a zis nimeni că e uşor să slăbeşti. Dacă ar fi aşa de uşor, am vedea pe stradă numai persoane fit, care mănâncă extrem de corect si la ore fixe şi oameni care respecta un program de viaţă fără pic de stres. Dar cum acest tablou este unul utopic, repet: nu e uşor să slăbeşti. Şi nu e uşor din mai multe motive: una e să arzi calorii când eşti tânăr şi metabolismul tău zburdă, alta e când ai peste 35 de ani.

Una e să faci sport cât şi când vrei tu atunci când eşti adolescent sau student, alta e să te supui rigorilor unei vieţi încărcate cu serviciu, familie, trafic, şefi şi tot felul de lucruri dătătoare de palpitaţii. Şi una e să slăbeşti când nu eşti înconjurat de tot felul de aparate cu dulciuri, automate cu sucuri, cantine cu tot felul de chestii apetisante “to go” sau pur şi simplu, covrigi, pateuri şi merdenele la tot pasul. Asta ca să nu mai zic de aglomeraţia de evenimente familiale de week-end, cu grătare, brânzeturi, vinuri şi dulciuri.

Şirul tentaţiilor e lung rău. Mă opresc că poate vă fac poftă, dar aş vrea să creionez peisajul în care încerc să scap de cele câteva kilograme in plus. E unul delicios, pe care trebuie să-l domin. Cât timp sunt la sport, la orele Ancăi, nici prin cap nu-mi mai trece că există şi viaţă culinară în afara alimentelor premise din programul meu de nutriţie care conţine shakeurile  Herbalife, salate, grătare şi batoane proteice. Mai complicat e când te vezi cu prietenii, când stai la o terasă în faţa unei cafele sau a unui pahar cu apă plată şi lămâie sau când tu iei salată şi ei ceafă la grătar. Dar, vestea buna este ca si mancatul sanatos poate devein o placere. Cel putin pentru mine a cam devenit datorita bunatatilor de mai jos:

1.Ridichile. Îmi plac atât de mult incat le-aş mânca alături de orice. Şi chiar le mănânc.

2.Sparanghelul. E sezonul lui şi parcă n-a fost niciodată atât de bun, la grătar sau adăugat în omlete.

3. Omleta din ouă de ţară. Vă spun sigur şi chiar vă rog să le căutaţi acum prin pieţe pentru că sigur găsiţi mici comori din grădini şi cuibare.

4.Scrumbia. Cine n-a mâncat până acum scrumbie de Dunăre n-a mâncat peşte. La grătar, cu leuştean, este pur şi simplu de neînlocuit.

5. Boabele de soia. Recunosc că nu-mi imaginam dieta fără fistic, migdale şi caju pe care le cam consumam cu pungile. Dar m-am bucurat că programul de nutriţie Herbalife ia în calcul şi amatorii de ronţăieli, precum sunt eu, şi mi-a satisfăcut pofta de gustare sărată prin boabele prăjite de soia.

6.Shake-urile şi batoanele înlocuitoare de masă de la Herbalife sunt cele care mă salvează atunci când nu am timp sa iau una dintre cele 3 mese importante.

Acum, mă duc să-mi fac o omletă cu ridichi! Slăbirea fie cu mine! 🙂

Micul dejun perfect
Micul dejun perfect