Castiga definitiv lupta cu kilogramele!

Pentru ca vrei sa-ti mentii greutatea ideala sau sa slabesti mancand sanatos iata un regim alimentar care te va ajuta in ambele cazuri.
Castiga definitiv lupta cu kilogramele!
Castiga definitiv lupta cu kilogramele!

Ziua 6
Mic dejun:
o cana de lapte degresat cu cereale integrale, un mar
Gustare:
3 biscuiti integrali dietetici
Pranz:
peste la cuptor, amestec de legume fierte, o felie de paine integrala, un grapefruit
Cina:
o lipie mica umpluta cu branza de vaci slaba, verdeata, ceapa, o rosie si cateva nuci

Ziua 7
Mic dejun:
o felie paine integrala, o felie sunca presata, un pahar fresh de portocale
Gustare: un pahar de lapte degresat
Pranz: supa de rosii, salata din paste integrale, cubulete de carne de pui/curcan, masline, ciuperci, ulei de masline si 2 kiwi
Cina: o felie subtire de carne de vita la gratar, salata verde, un bol salata de fructe (grapefruit, mar, portocale, kiwi)

Schimbarea permanenta a stilului de viata. O dieta de 2-3 saptamani nu este suficienta si nu da rezultate pe termen lung.

Scopuri realiste. Scaderea progresiva, cu 5-10% din greutatea actuala intr-un interval de un an de zile, creste sansele de mentinere a rezultatelor. Scaderea aportului caloric.

Prin reducerea portiilor de mancare la jumatate si evitarea dulciurilor, fainoaselor (cartofii, pastele, orezul), grasimilor animale (carnea grasa, mezelurile, lactatele si branzeturile nedegresate), indulcitorilor artificiali. Contrar parerii generale, pentru a slabi este bine sa mancam putin si des (cele 3 mese principale si 2 gustari).

Miscare. Se recomanda cate 30-60 minute de efort fizic, cel putin 4 zile pe saptamana, cu cresterea progresiva a intensitatii.

Dezechilibre emotionale. Persoanele cu exces ponderal sunt lipsite de incredere in sine sau isi ascund nevoile afective in spatele ingerarii nejustificate a alimentelor.

Identificarea motivelor pentru care mancam poate fi de un real folos. Recurgerea la ajutor specializat Un nutritionist va identifica greselile alimentare anterioare si va organiza un program individualizat fiecarei persoane in parte.

In fiecare zi se poate bea o cafea sau un ceai verde/negru, fara zahar (eventual cu indulcitor).

Citeste si Top alimente capcana intr-o dieta
                   Frumusetea trece prin stomac

 

Pagina 1 din 2
Cel mai nou articol Video:
Dr. Mihaela Chivu: soluții pentru bruxism