Alimentatia, cheia unui sistem imunitar sanatos

Micul dejun trebuie sa fie indestulator pentru a incepe ziua incarcati de energie.
17.03.2009
Alimentatia, cheia unui sistem imunitar sanatos
no title

Sanatatea noastra depinde de modul in care sistemul imunitar isi indeplineste rolul. Exista insa unele obiceiuri alimentare, care intaresc organismul. Care sunt acestea?

Nu sari peste micul dejun!
Micul dejun chiar este cea mai importanta masa a zilei! Dupa un mic dejun indestulator, perfor­man­tele la lucru vor fi mai mari, vom avea o tendinta mai scazuta de a ne supraalimenta pe parcursul zilei si vom fi bine dispuse intreaga zi. Iar daca inclu­dem si o sticluta de Acti­mel, atunci ne-am asigurat un inceput sanatos al zilei.

Hraneste-te sanatos!
Consuma alimente care ofera celulelor o nutritie sanatoasa, precum fructe, legume, lactate proaspete (neafumate, neconservate si nesupuse unor procese tehnologice complicate), miere, cereale, sucuri naturale, apa, nuci etc. Incearca sa cresti cantitatea de hrana vie si sa reduci alimentele specifice epocii moderne, care nu fac decat sa oboseasca organismul si sa-l imbolnaveasca. 

Bea multa apa!
Specialistii recomanda minim intre1,5 si 2 litri pe zi, fara sa incluzi aici ceaiurile, sucurile sau bolurile de supa din timpul zilei. Incearca sa bei 8 pahare de apa in fiecare zi.

Nu uita niciodata de mesele principale!

Obisnuieste-te sa mananci la aceleasi ore, de cel putin 3 ori pe zi. Multiplicand mesele, vei„arde” mai bine alimentele, pentru ca digestia consuma calorii. Nu sari niciodata peste o masa principala: organismul va stoca mai multe calorii la masa urmatoare. E de preferat sa mananci un mic-dejun copios si o cina minuscula.

Citeste si Goana dupa alimente BIO
                  Mananca, iubeste, hraneste-te, iubeste-te

  
Foto: SHUTTERSTOCK, GULIVER, RED DOT

 

Ai nevoie de cateva kilograme in plus?
Ai nevoie de cateva kilograme in plus?
Cel mai nou articol Video:
Chef Vasi Bejenaru: cea mai gustoasă rețetă de fasole cu ciolan afumat