Sunteţi mulţumiţi de mâncarea pe care o comandaţi online?

Datorită lipsei timpului cu care ne confruntăm fiecare, comunitatea online a reuşit să ia cu asalt toate domeniile posibile, inclusiv cel culinar. Specialiştii APC România vă prezintă câteva sfaturi utile pentru a fi pe deplin satisfăcuţi de mâncarea pe care o comandaţi online.
  • Publicat:
Sunteţi mulţumiţi de mâncarea pe care o comandaţi online?

Datorită lipsei timpului cu care ne confruntăm fiecare, comunitatea online a reuşit să ia cu asalt toate domeniile posibile, inclusiv cel culinar. Specialiştii APC România vă prezintă câteva sfaturi utile pentru a fi pe deplin satisfăcuţi de mâncarea pe care o comandaţi online.

Tot mai multe restaurante au abordat această strategie online, de la cele italieneşti până la cele greceşti. Dacă acum câţiva ani, mâncarea comandată la domiciliu era considerată din start junk food, acum ai şansa de a mânca chiar mai sănătos decât ceva preparat în casă.

Nu mare ne-a fost uimirea să descoperim că poţi să îţi comanzi pe internet micul dejun, prânzul sau cina, având la dispoziţie o varietate largă de mâncăruri. Cu un simplu click poţi să pregăteşti o masă îmbelşugată şi sănătoasă în acelaşi timp, fără a face vreun efort.

Cu toate acestea, părerile sunt împărţite. În timp ce unii consideră că mâncarea comandată online are o sumedenie de avantaje (economiseşti timp, bani şi îţi satisfaci anumite pofte), există un număr destul de mare de persoane care sunt încă reticiente când vine vorba de acest subiect. Precauţia trece primejdia de a vă îmbolnăvi şi reduce timpul de aşteptare.

  • Citiţi cu atenţie site-ul restaurantului sau firmei de catering respective, asigurându-vă că ştiţi toate condiţiile în care vă este adusă mâncarea.
     
  • Fiţi siguri că vă aflaţi în zonele în care se livrează. În cazul în care livrările nu se fac în zona respectivă, vi se va percepe o taxă în plus.
     
  • În caz că nu se specifică, întrebaţi care este timpul de livrare. Acesta variază în funcţie de restaurant sau zonă şi puteţi risca să aşteptaţi o perioadă lungă de timp, fără a avea posibilitatea de a face o reclamaţie în privinţa acestui lucru.
  • Când vi se livrează mâncarea, verificaţi dacă aveţi tot ce v-aţi comandat, pentru a evita neplăcerile.
     
  • Acordaţi atenţie modului de prezentare în care vi se aduce mâncarea. Dacă cumva vi se pare ceva în neregulă, nu ezitaţi să spuneţi.
     
  • Nu comandaţi mâncare de pe site-uri care au un aspect neplăcut sau care nu vi se par de încredere. Decât să riscaţi să fiţi păcăliţi, mai bine comandaţi de pe site-urile cunoscute.
     
  • În caz că plătiţi cu cardul, asiguraţi-vă că plata s-a efectuat. Acest lucru poate fi confirmat prin mail sau telefonic.
     
  • Nu, în ultimul rând, solicitaţi şi păstraţi bonul de casă pentru a putea proba provenienţa produsului, în cazul unei reclamaţii.

Citeşte şi: Jurnalul unei pofticioase mereu la dieta: cateringul sau bataia de joc la pachet

Cateringul, o idee buna?

Mancati corect cu bani putini!

 

Urmărește CSID.ro pe Google News
Andreea Chirila
Andreea Chirilă este absolventă a Facultăţii de Filosofie şi a ocupat timp de 8 ani funcţia de editor coodonator al revistei “Ce se întâmplă, doctore?”. De asemenea, Andreea Chirilă s-a ocupat de rubrica de beauty a revistei, prin pictoriale, articole dedicate tendinţelor din make up, ...
citește mai mult
Recomandare video
Tratamentul personalizat în cancerul de sân