Trei exerciţii care te scapă de celulita de pe fese

Fără masaj cu creme scumpe? Da, se poate! Celulita poate fi îndepărtată cu ajutorul câtorva exerciţii ţintite pe zona posteriorului şi, desigur, cu o alimentaţie sănătoasă. Deci fără grăsimi şi zahăr în exces!
Trei exerciţii care te scapă de celulita de pe fese

Fără masaj cu creme scumpe? Da, se poate! Celulita poate fi îndepărtată cu ajutorul câtorva exerciţii ţintite pe zona posteriorului şi, desigur, cu o alimentaţie sănătoasă. Deci fără grăsimi şi zahăr în exces!

O altă variantă pentru ameliorarea celulitei, exfolierea eficientă a pielii şi stimularea circulaţiei sanguine este perierea uscată a corpului, dar despre ea vom vorbi într-un viitor articol.

Acum ne vom îndrepta atenţia spre acele exerciţii pe care trebuie să le faci de 3-4 ori pe săptămână dacă vrei să obţii rezultate.

Următoarele exerciţii sunt recomandate de Valerie Waters, antrenoare de fitness care le-a ajutat pe Jennifer Garner, Jessica Biel şi Cindy Crawford să scape de celulita încăpăţânată de pe fese.

Dacă vreţi motivaţie, căutaţi pe Google câteva poze cu aceste vedete în costume de baie!

Exerciţii pentru celulita de pe fese

1) Ridicări de picior din poziţia culcat –  stai întinsă pe spate, cu mâinile în lateral, cu piciorul drept îndoit şi cel stâng ridicat. Trage-ţi burta cât de mult poţi, apoi ridică posteriorul, menţinând piciorul stâng ridicat pentru 10-15 secunde. Încordează-ţi muşchii fesieri în tot acest timp, iar la final relaxează-i 2 secunde, apoi coboară posteriorul.
Repetă de 15 ori exerciţiul pe fiecare picior. Dacă ţi se pare prea greu, poţi sta cu ambele picioare îndoite, iar dacă ţi se pare prea uşor, ţine braţele încrucişate pe piept, nu pe podea, în lateral.
2) Fandări inversate – foloseşte două greutăţi (sau sticle cu apă de 2 litri) şi ţine mâinile pe lângă corp. Păşeşte înapoi cu piciorul drept, lăsându-ţi încet corpul să coboare până când călcâiul stâng ajunge la 90 de grade, iar cel drept rămâne lipit de podea.
Rămâi aşa câteva secunde, apoi revino în poziţia iniţială şi fă câteva serii a câte 10-15 repetări pentru fiecare picior. Dacă ţi se prea dificil, renunţă la greutăţi şi lucrează cu greutatea propriului corp.
3) Step-up – pentru acest exerciţiu ai nevoie de o canapea rezistentă sau te poţi folosi de băncuţa din parc, sau de un scaun mai scund (care să fie la nivelul genunchilor). Pentru a face exerciţiul mai dificil, dar şi mai eficient, apucă greutăţi în ambele mâini. Urcă piciorul stâng pe băncuţă, canapea, scaun etc., apoi împinge puternic în călcâi şi ridică-ţi corpul (piciorul drept nu trebuie să stea pe suprafaţă, ci în aer), apoi revino în poziţia iniţială.
Pentru a eficientiza arderea grăsimii de pe coapse, încearcă să faci aceste mişcări cât mai rapid.

Vezi aici un video în care un antrenor personal exemplifică modalitatea corectă de efectuare a exerciţiilor step-up.

Cât priveşte alimentaţia, Valerie recomandă eliminarea tuturor alimentelor procesate (aici includem sucurile carbogazoase, prăjiturile, bomboanele, pâinea, pastele şi cartofii prăjiţi), limitarea consumului de alcool (două băuturi pe săptămână) şi introducerea în dietă a produselor proaspete şi a cărnii albe – pieptul de pui la grătar cu broccoli sote este o sugestie excelentă. Desigur, nu trebuie uitată apa, de preferat cea plată, cât mai multă cu putinţă.

Paula Rotaru
Paula Rotaru
A debutat în presa de sănătate în anul 2011, în redacția Farmacia Ta. Doi ani mai târziu intră în echipa Ce se întâmplă, Doctore?, alături de care este și astăzi. A scris peste 5.000 de articole în acest timp. Ține legătura cu medici din toate specialitățile și vă aduce zilnic ... citește mai mult
Cel mai nou articol Video:
Conf. univ. dr. Cristian Surcel: adenom versus cancer de prostată