Secretele siluetelor de vis de pe covorul roşu

Actriţele celebre de la Hollywood atrag întotdeuna atenţia atunci când păşesc pe covorul roşu la diferite evenimente şi premiere.
Secretele siluetelor de vis de pe covorul roşu

Actriţele celebre de la Hollywood atrag întotdeuna atenţia atunci când păşesc pe covorul roşu la diferite evenimente şi premiere. Dar în spatele siluetelor de vis stau multe ore petrecute în sala de fitness sau alte tipuri de antrenamente.

V-aţi întrebat vreodată cum reuşesc celebrităţile să arate atât de bine? Iată câteva dintre modurile în care se antrenează.

Hula-Hoop pentru o siluetă de invidiat

Vedetele care slăbesc cu antrenamentul Hula Hoop:  Marisa Tomei şi Kelly Osbourne

Avantaje: Pe lângă faptul că este o activitate fizică distractivă, hula-hoop este o bună modalitate de a-ţi tonifia întreg corpul. Întărirea inimii, subţierea taliei şi a coapselor şi tonifierea braţelor sunt câteva dintre beneficiile exerciţiilorcu cercul hula. Hula Hoop îţi oferă, pe lângă un metabolism rapid, şi o siluetă de invidiat. Mai mult, poţi face şi paşi de dans în timpul exercitiilor…

Antrenamentul Hula Hoop te ajută să obţii o talie de viespe. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa poziţionezi cercul în jurul taliei, să pui un picior în faţa celuilalt şi să execuţi mişcări de rotire din ce în ce mai rapide, timp de cel puţin şapte minute.

Într-un simplu antrenament de 30 de minute vei arde cu Hula Hoop circa 200 de kilocalorii.

Cycling sau modelare prin pedalare

Celebrităţi care mizează pe cycling: Lady Gaga, Katie Holmes, Vanessa Hudgens şi Demi Lovato

Avantaje: Un exerciţiu de fitness care prinde din ce în ce mai multă popularitate şi la noi, acesta îţi modelează trupul foarte eficient. Este asemeni unui antrenament cardio prin care îţi tonifiezi muşchii fesieri, muschii coapselor si articulatiile genunchilor. Această activitate aerobică se practică în grup, iar obiectivul principal este să lucrezi fiecare grupă musculară în sincron cu muzica.
 
Într-o sesiune de antrenamente de 45 de minute se ard între 400-600 de calorii. Antrenamentul întăreşte inima şi plămânii, sunt o modalitate excelentă de a înlătura stresul şi de a te relaxa. 
 

Boxul sau antrenamentul preferat de modele

Celebrităţi care se antrenează în sala de box: Gisele Bündchen, Gigi Hadid, Adriana Lima

Avantaje: Antrenamentele de box au ajuns în prim plan al programelor fitness fizice acum câţiva ani. Unul dintre principalele avantajele ale acestui tip de antrenament se referă la tonifierea muşchilor şi efectul benefic asupra sistemului cardiovascular. 
 
Aceste antrenamente de tip cardio ard de la 350 la 500 de calorii în doar o oră. Flexibilitatea şi reflexele muşchilor sunt de asemenea îmbunătăţite. Mişcările repetate te vor ajuta să ai braţele şi picioare mai puternice.

Yoga face minuni pentru siluetă şi frumuseţe

Celebrităţi care practică yoga: Kate Hudson şi Madonna
 
Avantaje: Poti slăbi cu yoga, dar numai dacă ai grijă să urmezi o alimentaţie sănătoasă. Pe lângă faptul că te ajută să îţi menţii o greutate sănătoasă. Exerciţiile de yoga efectuate cu regularitate au un rol esenţial asupra mobilităţii corpului. Musculatura corpului va fi vizibil tonifiată. Alături de toate aceste beneficii, vei mai primi un bonus dacă începi să practici yoga: un abdomen plat şi tonifiat! 
 
Yoga ajută şi la încetinirea procesului de îmbătrânire prin: creşterea mobilităţii coloanei vertebrale, tonifierea pielii, detensionarea corpului, întărirea muşchilor abdominali, tonifierea musculaturii braţelor şi corectarea posturilor greşite ale corpului.

Balet pentru graţie şi eleganţă

Celebrităţi care iubesc baletul: Natalie Portman, Zooey Deschanel, Taylor Swift
 
Avantaje: Există  multe motive pentru care baletul este preferat de celebrităţi precum Taylor Swift, Rosie Huntington-Whiteley şi o mare parte dintre îngerii Victoria’s Secret. Orele de balet sunt intense şi te ajută să obţii un fizic tonifiat şi zvelt. Antrenamentele care se inspiră din balet lucrează toate grupele de muşchi şi te ajută să ai braţe şi picioare mai bine definite. Mai mult, doar prin îmbunătăţirea posturii îţi pui mai bine în evidenţă talia şi pari mai înaltă.
 
Posturile dificile care trebuie menţinute pentru câteva minute îţi reglează ritmul cardiac şi contribuie la o musculatură bine definită. Baletul te ajută să-ţi dezvolţi disciplina şi mai apoi, echilibrul, coordonarea, elasticitatea, ţinuta corporală şi, nu în ultimul rând, sensibilitatea artistică. Multe actriţele de la Hollywood au practicat baletul  de mici. Cele mai cunoscute sunt Charlize Theron, Penelope Cruz şi Sarah Jessica Parker.

 

Cel mai nou articol Video:
Dr. Matei Bâră: radioterapia în cancerele din sfera ORL