Roxana Ionescu si Cori Gramescu practica BeamFIT, noul trend in fitness

Roxana Ionescu spune ca, de-a lungul timpului a incercat o multime de programe de sport pentru a arata impecabil, insa acum a gasit antrenamentul cu adevarat special.
Roxana Ionescu si Cori Gramescu practica BeamFIT, noul trend in fitness
Cori Gramescu si Roxana Ionescu iubesc BeamFIT, noul trend in fitness

Cori Gramescu a studiat in strainatate si a adus in Romania cele mai noi forme de aerobic. Una dintre acestea se numeste BeamFIT si foloseste un accesoriu special. Cu ajutorul acestuia, se pot face miscari eficiente pentru remodelarea corpului, accesibile oricarei persoane.

„Dupa multe ore petrecute la birou, cei mai multi oameni nu mai au energie pentru a face un antrenament bazat pe exercitii foarte dinamice, solicitante si obositoare”, spune antrenoarea Cori Gramescu. „Cu totii simtim acut nevoia de relaxare si cea mai eficienta si sigura tehnica de a elimina stresul este sa ne concentram asupra propriului nostru corp”, continua Cori.

La randul ei, Roxana Ionescu spune ca, de-a lungul timpului a incercat o multime de programe de sport pentru a arata impecabil. „Acum insa am descoperit un antrenament cu adevarat special”, povesteste ea. BeamFIT este un antrenament complex si versatil in care accentul cade pe starea de bine, pe exercitii eficiente, care remodeleaza si reechilibreaza corpul, cu ajutorul unui accesoriu numit Beam.

De asemenea, BeamFIT presupune si tehnici de respiratie si echilibru, astfel incat sa fie usor sa ne concentram asupra propriei persoane. In felul acesta, chiar daca este vorba de un program de sport, practic acesta ofera si o pauza binemeritata de relaxare.

Pentru picioare: aseaza-te pe Beam cu toata talpa si mentine spatele drept. Ridica mainile in fata, paralele cu nivelul umerilor. Piciorul de lucru este sprijinit pe sol, cu varful si genunchiul intinse. Incordeaza talia si ridica lent piciorul pe laterala, fara sa misti trunchiul. Lucreaza lent, cate 4 seturi a cate 8 repetari pentru fiecare picior.

Spatele drept: Aduci un picior in fata pe Beam si ridici mainile. In aceasta pozitie, flexezi corpul cand pe un picior, cand pe altul. Unghiul genunchiului sa fie la 90 de grade. Spatele trebuie mentinut drept, astfel incat exercitiul sa fie foarte eficient. Se lucreaza lent, tot cate 4 seturi a cate 8 repetari pentru fiecare picior in parte.

Echilibru: Acest exercitiu solicita rezistenta si controlul. Aseaza-te pe Beam si flexeaza piciorul de sprijin. Apleaca-te spre fata, du bazinul in spate si mentine spatele drept. Intinde in lateral-fata piciorul de lucru si ridica bratele, usor flexate, la nivelul umerilor. Incordeaza abdomenul si ridica piciorul de pe sol, apoi revino lent. Executa cate 4 seturi a 8 repetari cu fiecare picior in parte.

Foto: Victor Ciupuliga

Andreea Groza
Andreea Groza

Mă întâlnesc în fiecare zi cu doctori. Pentru cei mai mulţi pământeni, care nu sunt ipohondri, probabil, acest comportament pare ciudat.
Dar socializăm în cadrul unor interviuri în care noi, echipa, încercăm să aflăm poveşti scurte şi concise despre cum putem să funcţionăm ... citește mai mult

Alege-ti un sport compatibil cu jobul tau
Alege-ti un sport compatibil cu jobul tau
Cel mai nou articol Video:
Tratamente cosmetice pentru piele după sezonul de vară- Dr. Victor Clătici