Roxana Ionescu

Frumoasa prezentatoare de la Antena 1 ne-a incantat in ultimele luni cu o modificare spectaculoasa a siluetei. Reteta? Clasica: restructurarea regimului alimentar si sport de 3 ori pe saptamana (cu un antrenor personal). "Am ales sa fiu indrumata de un an
Roxana Ionescu
Roxana Ionescu

1. Incalzirea
La inceputul oricarui set de exercitii ai nevoie de incalzire. Altfel poti sa suferi de intinderi musculare si chiar de microrupturi musculare, daca efortul e mai mare si daca faci exercitii la aparate. Alege o gantera de 2,5 kilograme si ridic-o pe langa corp, apoi revino si flexeaza picioarele. Si in privinta dietei ai nevoie de o „incalzire“. „M-am dus la nutritionist intr-o vineri. Am spus ca ma apuc de dieta luni, dar am inceput-o duminica, cand eram cu sotul meu la munte. A fost un exercitiu de vointa.“

2. Pentru abdomen
Este extraordinar acest exercitiu si nu este nici foarte greu. Repeta de 30 de ori fiecare serie si alege 6 serii pe zi. Il faci in fiecare dimineata, insa nu cu stomacul plin. In privinta dietei, iti incepi ziua cu cereale integrale, cu iaurt degresat si fructe. Asa face si Roxana.

3. Ideal pentru brate
Ai nevoie de acest exercitiu pentru ca, atunci cand te hotarasti sa slabesti mult, bratele ar putea sa nu arate tocmai bine. „Eu am inceput dieta in aprilie si am dat jos 10 kilograme. Doamna de la garderoba a fost prima care a observat ca ma micsorez. Apoi toti colegii de pe platou. Dar ce am facut? Eu sunt olteanca si am fost invatata sa mananc cartofi prajiti, friptura si sa mai pun si un ou langa. Am avut mereu un regim hiperproteic. Acum l-am schimbat radical cu peste si salate.”

4. Abdomenul si iar abdomenul!
In oricare cura de slabire, ca sa arati bine, exercitiile fizice de tonifiere sunt vitale. Nu uita, in decursul oricarui program, sa revii la exercitiile pentru abdomen. Se fac cate 6 seturi de cate 20 de repetari. „In curele de slabire in care iti propui sa dai jos mai mult de 10 kilograme, atunci trebuie sa faci exercitii de 3 ori pe saptamana”, spune Roxana.

5. Alternativa pentru brate
Si chiar daca ne repetam, bratele sunt afectate daca vrem sa slabim mult si foarte rapid. Asa ca trebuie sa insistam asupra lor. „Cum spuneam, pe langa sport, eu am ales sa mananc peste, dar nu doar foarte slab. Imi fac si somon la gratar, dar si dorada sau cod. Si daca mi-e pofta de o prajitura, iau doua lingurite si gata. Asa nici nu sunt frustrata si nici nu am cum sa iau in greutate la loc.”

Multumim pentru echipamentul sportiv magazinului Intersport.

Recomandări:
Fesierii: cum să îi definești fără să faci genuflexiuni
Fesierii: cum să îi definești fără să faci genuflexiuni
Cum a fost prima lecție de canoe
Cum a fost prima lecție de canoe