Luiza Bucur: greutatea corpului, sportul ideal!

Cu picioarele in pozitie apropiata, cu bratele pe langa corp, pasiti inainte flexand antebratele pe brate. Spatele se mentine perfect drept, iar ganterele folosite trebuie sa aiba 1-2 kilograme. Se fac 3 serii a cate 15-20 de repetari, apoi urmeaza un exercitiu care tonifica pieptul si partea interioara a coapselor.
Luiza Bucur: greutatea corpului, sportul ideal!
Luiza Bucur: greutatea corpului, sportul ideal!

Are un corp perfect lucrat si nu se abate de la o regula simpla. „La sala mergi de 3 ori pe saptamana, o zi da, o zi nu. Trebuie sa ai neaparat perioade de pauze ca sa fii eficienta”, spune ea. Desi iubeste absolut toate programele de sport, crede ca extrem de eficiente sunt cele care se bazeaza pe greutatea corpului.

Totul pentru coapse si fesieri!

Cu picioarele in pozitie apropiata, cu bratele pe langa corp, pasiti inainte flexand antebratele pe brate. Spatele se mentine perfect drept, iar ganterele folosite trebuie sa aiba 1-2 kilograme. Se fac 3 serii a cate 15-20 de repetari, apoi urmeaza un exercitiu care tonifica pieptul si partea interioara a coapselor.

Departati picioarele, intindeti bratele, apoi le indoiti la 90 de grade. Trunchiul trebuie sa coboare lent, mentinand spatele drept. Pe masura ce trunchiul coboara, apropiati antebratele inainte. Faceti si acest exercitiu in 3 serii a cate 15-20 de repetari.

Abdomen perfect

Asezati-va pe spate, cu mainile la ceafa si picioarele indoite la 90 de grade. Duceti alternativ cotul spre genunchiul opus. Aceste miscari trebuie facute suficient de lent, astfel incat sa va simtiti toti muschii implicati in miscare. Exercitiul se focuseaza pe muschii mici de pe abdomen si e perfect dupa ce ati lucrat grupe musculare mari, cum sunt cele de la picioare.

Nu uita coapsele!

Stati pe genunchi, cu punct de sprijin pe coate. Intindeti piciorul inapoi si flexati foarte lent piciorul. Se flexeaza lent gamba pe coapsa. Reusita acestui exercitiu e data de spate. Acesta trebuie mentinut perfect drept pe intreaga desfasurare a exercitiului. De asemenea, in cazul acestei miscari, viteza compromite eficacitatea, deci nu va grabiti deloc.

C

 

Andreea Groza
Andreea Groza

Mă întâlnesc în fiecare zi cu doctori. Pentru cei mai mulţi pământeni, care nu sunt ipohondri, probabil, acest comportament pare ciudat.
Dar socializăm în cadrul unor interviuri în care noi, echipa, încercăm să aflăm poveşti scurte şi concise despre cum putem să funcţionăm ... citește mai mult

Cel mai nou articol Video:
Alina Lazăr, consilier dezvoltare personală : Cum alegem terapeutul potrivit