Lectia de gratie cu Bianca Fota

Bianca Fota ne arata cateva exercitii care ne ajuta sa ne mentinem in forma.
Lectia de gratie cu Bianca Fota
Lectia de gratie cu Bianca Fota

… Si, in sfarsit, arta emotiilor

De data aceasta, poti sa faci fara probleme exercitiul propus de Bianca (e adevarat, pe care ea il alege doar in incalzirea zilnica). Stai pe podea si ridici un picior cu genunchiul indoit la 90 de grade. Miscarea nu este extraordinar de grea si iti asigura niste picioare perfecte.

Acestea sunt cele 3 exercitii deloc dificile propuse de o balerina ale carei miscari sfideaza deseori gravitatia. Insa, dupa cum ea spune, nu miscarile sunt importante intr-un dans, ci spectacolul subtil si seducator al emotiilor.

Ne demonstreaza aceasta teorie, cu o gratie incredibila, in reprezentatiile pe care le tine la Opera Romana.

Citeste si 5 super programe de sport
                  Burn, baby, burn!


Foto: VICTOR CIUPULIGA

Vestimentatie Debenhams, Intersport

In aceasta stagiune, joaca in rolul Cenusaresei pe prestigioasa scena a Operei Romane. Este o combinatie perfecta de gratie, senzualitate si stapanire de sine. Noi am invitat-o la o sedinta foto in care sa ne arate nu neaparat complicatele miscari din balet, ci exercitiile pe care de obicei le face pentru incalzire si pe care le-am putea executa si noi pentru modelarea siluetei!

Repetitii nesfarsite…

Are doar 24 de ani si este gratia intruchipata. Acum 14 ani, a calcat pentru prima oara intr-o sala de balet, la indicatia parintilor. La frageda varsta de 10 ani, nu prea stia daca vrea balet pentru toata viata sau este asemenea sutelor de fetite incantate de oglinzile mari dintr-o astfel de sala.

Oricum, zilele treceau si o data cu ele, micuta Bianca a inceput sa faca arta din miscarile dificile. Pana sa termine liceul, castigase consecutiv 3 olimpiade nationale de balet. Cand a venit la facultate in Capitala, deja dansul nu mai era un sir gandit de miscari impecabil executate, ci o emotie care astepta sa fie transmisa mai departe.

Acum, o admiram de 5 ani in spectacolele Operei Romane. Dar, chiar daca niciodata nu ii vom atinge performantele, putem sa copiem cateva exercitii simple pe care le fac toti balerinii. Iata ce ne propune Bianca pentru inceput: flexari dreapta-stanga sau flexari pe ambele picioare. Pentru incepatori, ar fi recomandate 2 seturi a cate 20 de exercitii. Pentru un profesionist, acestea nu au numar.

Meniuri generoase…

Dupa aceste exercitii, pentru un tonus desarvarsit, nimeni nu poate scapa de abdomene. O balerina nu alege insa nici de data aceasta ceva usor. Asa ca atunci cand face abdomene, executa miscarea pana aproape de podea, apoi nu se intoarce rapid inspre fata, ci se opreste intre pozitia initiala si cea finala si sta cateva secunde incordata.

E suficient de greu pentru un incepator, dar extrem de eficient daca iti doresti o forma fizica de zile mari. Sigur, nu doar aceste exercitii de sport iti ofera un corp frumos si gratios, ci si o dieta corespunzatoare. Iata un posibil exemplu. Bianca Fota n-a tinut niciodata un regim de slabire, dimpotriva.

Ea insa are parte de un efort sustinut de 12 ore pe zi, asa ca isi permite – dimineata iaurt, lapte, un fruct si fulgi, de obicei, de grau, apoi un gratar mare cu salata si chiar cu paine, iar seara din nou gratar, legume si neaparat un mar sau un grepfrut. Meniul e sanatos pentru orice persoana, indiferent de profesie, insa cantitatile trebuie sa ti le adaptezi singura in functie de activitatea fizica pe care o ai zilnic.

Exercitiile Kegel - cum se fac
Exercitiile Kegel - cum se fac
Cel mai nou articol Video:
Dr. Beatrice Anghel: tratamente moderne în cancerele ginecologice avansate
Recomandări:
Este bine să alergi în fiecare zi?
Este bine să alergi în fiecare zi?
Flotări: cum să îți iasă dacă ești începător
Flotări: cum să îți iasă dacă ești începător