Joan MacDonald, femeia de 75 de ani care iubește să stea „printre greutăți”

Joan MacDonald a pornit în acest proces în ideea de a-și îmbunătăți sănătatea, iar odată cu schimbarea adusă în viața ei, a ajuns fără să-și propună să devină un motiv și pentru alții.
22.09.2021
Joan MacDonald, femeia de 75 de ani care iubește să stea „printre greutăți”
Foto: Instagram

Are 75 de ani, dar asta nu a împiedicat-o să devină unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de fitness. Joan MacDonald a pornit în acest proces în ideea de a-și îmbunătăți sănătatea, iar odată cu schimbarea adusă în viața ei, a ajuns fără să-și propună să devină un motiv și pentru alții. Este o inspirație pentru peste 1 milion de persoane pe Instagram și tot ce-și dorește este ca cei care îi urmăresc activitatea să învețe că poți fi fit la orice vârstă.

În urma unui interviu pentru Health Magazine aflăm că Joan, în vârstă de 75 de ani, a pornit în această aventură în anul 2016, când în urma unei programări la medic a descoperit că tensiunea arterială nu era deloc bună și se confrunta și cu un reflux acid care îi dădea senzația că se îneacă. Specialistul a încurajat-o să se înscrie într-un grup de fitness și s-a lăsat complet cucerită de tot ce urma să învețe. În plus, medicul i-a spus că dacă nu face ceva în privința asta, va ajunge ori la spital, ori la un azil.

Joan MacDonald și pasiunea pentru fitness

Femeia își dorește să încurajeze tot mai multe persoane să aibă grijă de sănătatea lor, să facă sport, să aibă o nutriție echilibrată și, cel mai impotant, să aibă grijă de sănătatea minții.

„Am văzut că mulți oameni și-au schimbat stilul de viață complet după ce au făcut ce fac și eu. Nu cred că a fost continent din care să nu primesc un răspuns”, a povestit Joan.

Iubește să meargă cu bicicleta și spune că nici nu se obosește să se urce în mașină decât dacă este vorba de o călătorie. Astfel, descoperă tot mai multe rute,ba chiar se rătăcește, dar așa cum spune ea „își antrenează compasul interior”.

Dacă ar fi să vorbim de tot ce a învățat din acești ani, Joan menționează că cea mai importantă lecție este cea a prioritizării meselor.

„Cinci mese pe zi, mese mici care să targeteze proteina, carbohidrații și grăsimile bune și să dorm între 7-8 ore pe noapte este foarte important. Și în privința hidratării mă asigur că beau cel puțin trei litri de apă pe zi, pentru că atunci când nu o fac mă doare capul sau am o stare de letargie. Ma mult, mă antrenez dimineața, pentru că am mai multă energie și este un mod de a-mi începe ziua”, spune Joan.

Alexandra Necsoiu
Alexandra Necsoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, alexandra.necsoiu@m.ro

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult

Cel mai nou articol Video:
Dr. Diana Ionescu: laserul în parodontoză și alte afecțiuni stomatologice