Întâmpină primăvara cu un corp bine lucrat!

În mai puţin de o lună, ne vom bucura de cele dintâi raze ale soarelui de primăvară şi vom renunţa la primele haine groase. Este, aşadar, momentul potrivit să începem să acordăm ceva mai multă atenţie aspectului fizic. Dacă nu ai mai mult de 3-4 kilograme în plus, ai timp suficient să scapi de ele şi să te tonifici.
28.02.2015
Întâmpină primăvara cu un corp bine lucrat!

În mai puţin de o lună, ne vom bucura de cele dintâi raze ale soarelui de primăvară şi vom renunţa la primele haine groase.
Este, aşadar, momentul potrivit să începem să acordăm ceva mai multă atenţie aspectului fizic. Dacă nu ai mai mult de 3-4 kilograme în plus, ai timp suficient să scapi de ele şi să te tonifici. 
Dacă însă faci parte dintre persoanele mai puţin norocoase şi ai un exces de greutate semnificativ, este momentul să începi să te pregăteşti de plajă.

Ei bine, nu, nu este prea devreme să te gândeşti la concediul pe care ţi-l vei petrece la mare. Corpul are nevoie de timp şi antrenamente intense pentru a se modela frumos.
Sfatul nostru: indiferent din ce categorie faci parte, apucă-te de treabă cât mai repede!
 
Pentru a-ţi veni în ajutor, am apelat la Şerban Blebea, unul dintre cel mai bine cotaţi antrenori personali din Bucureşti, care îţi propune o serie de 4 exerciţii dintre cele mai eficiente.

Asupra unui singur lucru ne atrage atenţia Şerban: modul de execuţie al exerciţiilor este mult mai important decât selecţia acestora şi este cel care face diferenţa între un antrenament profesionist şi unul făcut în grabă.

Pagina 1 din 5
Paula Rotaru
Paula Rotaru
A debutat în presa de sănătate în anul 2011, în redacția Farmacia Ta. Doi ani mai târziu intră în echipa Ce se întâmplă, Doctore?, alături de care este și astăzi. A scris peste 5.000 de articole în acest timp. Ține legătura cu medici din toate specialitățile și vă aduce zilnic ... citește mai mult
Cel mai nou articol Video:
Despre yoga, meditație și stres
Recomandări:
Vrei o siluetă de vară? 3 sabotori care-ți stau în cale
Vrei o siluetă de vară? 3 sabotori care-ți stau în cale
Cum arată un plan de antrenament echilibrat
Cum arată un plan de antrenament echilibrat