Fa sport afara!

Studiile arata ca, in timp ce mergeti alert, va lucrati extrem de eficient muschii abdominali.
13.05.2009
Fa sport afara!
Fa sport afara!

Cei mai multi medici insista sa faceti sport in aer liber. Iar aceasta e una dintre solutiile pentru o viata lunga. De fapt, sportul in aer liber este mai eficient decat exercitiile facute intr-o sala de sport. Iar doar daca mergeti pe jos, intr-un anumit mod, puteti sa scapati rapid de kilogramele in plus.

Studiile arata ca, in timp ce mergeti alert, va lucrati extrem de eficient muschii abdominali. Paradoxal, chiar mai bine decat atunci cand faceti abdomene. Insa cu o singura conditie.

In timpul mersului trebuie sa va tineti abdomenul incordat si in felul acesta faceti implicit gimnastica. Specialistii cred ca in acest mod puteti sa pier­deti din circumferinta ta­liei 2 centimetri in 6 sapta­mani.

Exercitiile in aer liber va ajuta sa ardeti cu 12% mai multe calorii decat daca le-ati face in casa sau intr-o sala de sport. Se intampla asa pentru ca vantul si schimbarile de temperatura va solicita si mai mult sistemul cardiovascular.

Exercitiile sunt cu atat mai eficiente daca in timpul lor respirati pe nas si nu pe gura, chiar daca efortul vi se pare mare. In felul acesta, sistemul nervos nu considera exercitiile fizice, chiar si pe cele intense, drept o agresiune si astfel acestea sunt benefice.

Chiar si cand lucrati intr-un birou, asigurati-va ca in fiecare ora va ridicati de pe scaun si mergeti timp de 3 minute in aer liber. Acest efort combinat cu 30 de minute de exercitii efectuate zilnic reprezinta cea mai sigura si mai simpla cale de a remodela silueta in doar 6 saptamani.

O muzica bine aleasa in timp ce, spre exemplu, mergeti prin aer liber face ca efortul fizic sa fie cu 15% mai eficient. Acest lucru este dovedit de alergatorii de performanta care scot timpi mai buni daca asculta o muzica alerta.

2 exercitii cu super rezultate

Sunt ideale dimineata, inainte sa pleci la serviciu, pentru ca iti vor da un tonus excelent. Dar le poti incerca si seara, dupa o zi lunga la serviciu, pentru ca reduc tensiunea musculara.

1.Sprijinita pe podea, ridici un picior la 90 de grade, apoi il flexezi. Exercitiul se repeta de 15 ori, in 3 reprize. Este ideal pentru modelarea coapselor.

2. Ridici cu ajutorul picioarelor o minge mare si o prinzi cu mainile. Exercitiul e bun pentru coapse, fese si abdomen.
Se repeta de 15 ori, 3 serii.

Citeste si Lucrati talia, castiga inima!
                Daca alerg cu spatele, slabesc mai usor?

Foto: SHUTTERSTOCK

Cel mai nou articol Video:
Totul despre bypass gastric, operația care tratează obezitatea