Daniela Gyorfi – 3 exercitii care o ajuta sa fie in forma

Daniela Gyorfi si-a schimbat imaginea de nenumarate ori ramanand totusi in forma.
Daniela Gyorfi  – 3 exercitii care o ajuta sa fie in forma
Daniela Gyorfi - 3 exercitii care o ajuta sa fie in forma

Din anii ’90 evolueaza pe scena si in acest rastimp si-a schimbat imaginea de nenumarate ori. Insa mereu am vazut-o zvelta si in forma. Reteta? „Iubesc aerobicul si nu sunt o adepta a exercitiilor pe aparate. Cred ca sportul este cel mai bun remediu pentru fizic si psihic”, spune ea. Nu a ezitat sa ne tina o ora de sport ca la carte, asa cum facea in urma cu mai bine de 10 ani cand era si instructor de aerobic. In acea perioada, prefera cateva exercitii care fac minuni pentru corpul oricari femei, dupa cum ne garanteaza ea.

10 zile doar fructe
Chiar daca facem sport, spune Daniela, nu trebuie sa ne culcam pe o ureche si sa nu ne intereseze ce punem in farfurie. Ea nu este adepta curelor de slabire, chiar daca pare asa. Chiar isi permite sa frecventeze restaurantul cu specific italienesc care apartine unei bune prietene.

„Eu si iubitul meu alegem de obicei pui la gratar cu salata, dar ne permitem inclusiv pizza si paste”. Si, totusi, cum reuseste sa poarte marimea XS la haine? „Timp de 10 zile pe luna mananc doar fructe de sezon. In mai, am facut o cura de cirese, in iunie de caise, iar in iulie de pepeni.”

Ganterele fac minuni
Aspectul bratelor este extrem de important pentru orice femeie, mai ales ca, daca nu le lucram ca la carte, ne tradeaza varsta. Daniela ne propune un exercitiu cu gantere. Acestea nu trebuie sa depaseasca un kilogram. Este nevoie sa facem zilnic 2-3 seturi a cate 15 repetari.

Acest exercitiu ofera o tinuta corecta si armonioasa spatelui si ne amelioreaza durerile in cazul in care stam multe ore pe scaun la birou. „Nu sunt deloc niste miscari dificile, asa cum mi se par cele de la aparatele dintr-o sala de sport”, ne asigura ea. Daniela include aceste exercitii, de ani buni, in programul ei zilnic.

Asa stau pantalonii perfect pe tine
Aceste exercitii care se fac pe podea sunt excelente pentru fese si pentru muschii picioarelor. Fiecare exercitiu necesita 3 seturi a cate 15 repetari. In principiu, miscarile sunt usoare, dar ideal ar fi ca la inceput sa avem un antrenor care sa ne indice cum se fac corect. Pentru ca doar asa dau rezultate.

A scris o carte despre aerobic
In urma cu 10 ani, a scris o carte dedicata gimnasticii aerobice, bazata pe experienta ei in sala de sport. Pe vremea aceea era instructor de aerobic si chiar voia sa-si deschida o sala a ei. „Pana la urma, am renuntat la idee pentru ca eu voiam sa conduc o afacere, insa toata lumea voia de fapt sa faca sport cu mine si asa ajungeam sa am extrem de multe ore in care predam”, isi aminteste ea.

„Atunci toata lumea radea si imi spunea «Daniela aerobica», ceea ce nu ma deranja pentru ca aveam o conditie fizica excelenta”.

Citeste si Cori Gramescu – antrenorul care a slabit 40 de kilograme



Foto: MARIAN HANCIAREC
Vestimentatie: INTERSPORT

Si femeile pot invata fotbal!
Si femeile pot invata fotbal!