Ce exerciţii fizice să facem acasă, în izolare

Kinga Sebestyen ne sare în ajutor cu recomandări de antrenamente în timp ce suntem izolaţi pentru a nu neglija sportul şi sănătatea.
Ce exerciţii fizice să facem acasă, în izolare
Ce exerciţii fizice să facem acasă, în izolare

Aşa cum pentru mulţi dintre noi izolarea este dificilă, pentru că trebuie să stăm departe de activităţile pe care obişnuiam să le facem, nici pentru Kinga Sebestyen lucrurile nu sunt diferite. Nevoită să stea departe de energia antrenamentelor Kangoo Jumps, Kinga a decis să transmită Live un antrenament de o oră, din propria locuinţă, pentru a nu neglija comunicarea cu fanii ei.

”Nu putem întrerupe brusc stilul nostru de viaţă şi este nevoie să ne adaptăm chiar şi în aceste condiţii neplăcute. Trebuie să ne menţinem silueta şi tonusul general chiar şi acasă. Din fericire, ghetele au sistem de amortizare excelent şi nu fac zgomot atunci când sărim în casă. E nevoie să facem antrenamentul pe un covor gros şi e suficient. În fiecare zi facem mişcare la ora 18. De fiecare dată avem un antrenament diferit, care ne ajută să ardem grăsimile şi să ne tonifiem musculatura. În plus, drenează toxinele din corp şi ne întăreşte muşchii spatelui, în special că acum suntem mai sedentari ca niciodată”, declară Kinga Sebestyen.

Kinga oferă suport şi în ceea ce priveşte stilul alimentar, prin recomandări personalizate.

„E important să nu consumăm alimente procesate. Suntem tentaţi să cumpărăm produse cu termen de valabilitate mare, care rezistă mult în această perioadă de restricţii. Din contră, pentru că stăm atât de mult în casă, departe de soare şi de mişcarea în aer liber, avem nevoie mai mult ca niciodată de aport de vitamine. Puteţi ieşi o dată sau de două ori pe săptămână şi să cumpăraţi fructe şi  legume care să ajungă pentru câteva zile. Magazinele nu duc lipsă de aşa ceva. Nu vă refugiaţi în produse nesănătoase pentru că vă slăbiţi sistemul imunitar, vă îngrăşaţi şi dezvoltaţi alte probleme de sănătate”, spune Kinga Sebestyen. 

Ce exerciţii fizice să facem acasă

Kinga recomandă efectuarea unor exerciţii de bază menite să accelereze metabolismul şi să ardă depunerile de grăsime, să stimuleze sistemul limfatic şi să tonifieze musculatura. În cazul său, alege să facă aceste exerciţii având ghetele Kangoo Jumps în picioare, pentru o mai mare eficienţă.

  • Începeţi cu exerciţii de încălzire – rotire mâini, picioare, umeri, gât, extensii, apoi sărituri uşoare. Apoi antrenaţi muşchii picioarelor, fesierii, abdomenul, bratele şi spatele.
  • Faceţi serii de genuflexiuni cu coborâre cât de jos puteţi. Atenţie să menţineţi spatele drept.
  • Pentru muşchii picioarelor şi fesieri faceţi fandări înainte, din mers şi laterale. Greutatea corpului este suficientă, însă ajută şi mai mult dacă ţineţi în mână gantere sau sticle cu apă. Eu ţin în picioare ghetele Kangoo Jumps
  • Flotări cu mâinile la sol şi corpul la nivel orizontal. Pentru mai multă eficienţă, urcaţi picioarele pe canapea şi păstraţi palmele pe podea, corpul fiind astfel înclinat. Menţineţi abdomenul încordat şi spatele drept tot timpul.
  • Ridicări de gantere sau sticle cu apă, laterale sau în faţă.
  • Pentru triceps faceţi flotări verticale, sprijinindu-vă cu mâinile la spate pe un scaun. Atenţie să nu vă dezechilibraţi, iar scaunul să fie stabil.
  • Serii de abdomene clasice şi laterale, cu picioarele la podea sau ridicate. Aici eu ţin în picioare ghetele Kangoo Jumps pentru un mai mare efort, ele cântărind 2 kilograme fiecare.
  • Planşe cât mai îndelungate. Staţi pe coate, cu corpul perfect aliniat, nici mai sus, nici mai jos. Încearcă să rezişti măcar un minut aşa.