Ce atatea exercitii pentru fesieri…

...cand cercetatorii americani ne spun ca persoanele cu posteriorul mare ar putea prezenta mai putine riscuri de a se imbolnavi de diabet. Tipul de grasime care se acumuleaza in jurul soldurilor si pe posterior poate oferi o anumita protectie impotriva acestei boli. Grasimea subcutanata ajuta la imbunatatirea sensibilitatii la hormonul insulinei, care se ocupa cu reglarea nivelului de zahar din sange.
Ce atatea exercitii pentru fesieri…
Ce atatea exercitii pentru fesieri...

…cand cercetatorii americani ne spun ca persoanele cu posteriorul mare ar putea prezenta mai putine riscuri de a se imbolnavi de diabet. Tipul de grasime care se acumuleaza in jurul soldurilor si pe posterior poate oferi o anumita protectie impotriva acestei boli. Grasimea subcutanata ajuta la imbunatatirea sensibilitatii la hormonul insulinei, care se ocupa cu reglarea nivelului de zahar din sânge.

Expertii spun ca au inceput acest studiu dupa ce au remarcat ca grasimea localizata in diverse parti ale corpului are efecte diferite asupra bolilor metabolice, de tipul diabetului. De exemplu, grasimea care se aduna in abdomen poate creste riscul de diabet si maladii cardiace, in timp ce persoanele cu corpul in forma de para sunt mai putin predispuse la astfel de boli.

Sporturi „casnice” pentru psihic

Activitati precum gradinaritul, spalatul va­se­lor si curatenia, efectuate timp de 20 de minute, sunt suficiente pentru a imbu­na­tati sanatatea mintala si a reduce stresul, ne comunica specialistii din Marea Britanie. Scad nivelul stresului cu 20% si contribuie la imbunatatirea sanatatii mintale cu 33%. Un alt studiu publicat in tara indica faptul ca persoanele de vârsta a doua care practica regulat exercitii fizice sustinute pot incetini procesul de imbatrânire cu pâna la 12 ani.

Supraponderala, activa si sanatoasa? Exclus

Pentru ca foarte multe femei din America traiau cu impresia ca nu conteaza ca sunt supraponderale, pentru ca fac sport, iar asta le mentine sanatoase, insa niste experti din Chicago au facut niste studii si le-au dat vestea cea proasta. Femeile active, dar supraponderale, prezinta cu 54% mai multe riscuri sa sufere de o boala de inima. Mai putine, e drept, fata de cele certate cu kilogramele, dar si cu exercitiile fizice (88%), insa tot mari. Cercetatorii spun ca ar baga mana in foc pentru concluzia lor, mai ales ca au obtinut-o dupa ce au analizat aproape 40 de mii de femei, vreme de 11 ani.

Foto: RED DOT

Tonifiaza-ti musculatura!
Tonifiaza-ti musculatura!
Recomandări:
Fesierii: cum să îi definești fără să faci genuflexiuni
Fesierii: cum să îi definești fără să faci genuflexiuni
Cum a fost prima lecție de canoe
Cum a fost prima lecție de canoe