Antrenament la tine acasă – Învaţă să faci mişcare fără să mergi la sală!

În cazul în care nu poţi merge la sală, din motive financiare sau pur şi simplu pentru că nu ai timp sau te simţi inconfortabil din cauza kilogramelor în plus, ţi-am pregătit un tip de antrenament pus la punct de Carmen Brumă, pe care-l poţi executa în propria intimitate, fără privirile curioase ale nimănui.
25.03.2015
Antrenament la tine acasă – Învaţă să faci mişcare fără să mergi la sală!

Exerciţii de încălzire

  • Depărtează picioarele la nivelul umerilor şi ţine mâinile pe şolduri. Ridică şi coboară umerii. Execută câte 3 serii a câte 15 repetări.
     
  • Întinde braţele, încordează-le şi execută cercuri mici, înainte şi înapoi. Fă 15 rotiri înainte, 15 rotiri înapoi, de câte 3 ori.
     
  • Execută fandări uşoare în lateral, alternând piciorul de sprijin.Ţine palmele pe genunchi, pentru a-ţi proteja spatele. Fă 3 serii, a câte 10-15 repetări.
     
  • Apucă laba piciorului şi presează uşor, astfel încât să simţi că partea din faţă a coapsei se întinde. Numără până la 15 şi apoi fă acelaşi lucru cu celălalt picior.
Paula Rotaru
Paula Rotaru
A debutat în presa de sănătate în anul 2011, în redacția Farmacia Ta. Doi ani mai târziu intră în echipa Ce se întâmplă, Doctore?, alături de care este și astăzi. A scris peste 5.000 de articole în acest timp. Ține legătura cu medici din toate specialitățile și vă aduce zilnic ... citește mai mult
Cel mai nou articol Video:
Ce câștigăm dacă ne ridicăm privirea din telefoane?
Recomandări:
Vrei o siluetă de vară? 3 sabotori care-ți stau în cale
Vrei o siluetă de vară? 3 sabotori care-ți stau în cale
Cum arată un plan de antrenament echilibrat
Cum arată un plan de antrenament echilibrat