5 trucuri care te motivează să faci sport chiar și atunci când nu ai chef

07.10.2022
5 trucuri care te motivează să faci sport chiar și atunci când nu ai chef
Sursa foto: shutterstock

Ți s-a întâmplat vreodată să plătești abonamentul la sală și să nu îi treci pragul decât de câteva ori? Cred că cu toții am experimentat asta! Să faci sport este absolut necesar, avertizează specialiștii. Dacă însă nici tu nu găsești motivația necesară pentru a face orice formă de mișcare, iată câteva ponturi! 

Trucuri care te motivează cu adevărat să faci sport

Sportul este esențial pentru sănătatea noastră pe termen lung, nu doar o unealtă pentru a ne atinge obiectivele și atât. Privește-l și tu ca pe o sarcină importantă de zi cu zi, fă o disciplină din asta și vei resimți beneficiile care vin odată cu mișcarea. Iată câteva trucuri care te pot ajuta să te mobilizezi să faci mișcare nu ca pe o corvoadă, ci relaxat, natural, firesc!

Alege să practici o formă de mișcare inovatoare și distractivă

Să găsești o activitate sportivă care să te atragă realmente poate fi o bună formulă pentru a te ține motivată și a genera și rezultate. Dacă sala nu te atrage în mod deosebit, caută alte soluții: kangoo jumps, dans, jogging în aer liber, exerciții la saltea din confortul casei, etc. Nu uita că orice formă de mișcare ajută la îmbunătățirea sistemului cardiovascular, muscular, osos și accelerează în același timp arderea grăsimilor.

Stabilește obiective rezonabile

Fii blândă cu tine, începe întreg procesul cu pași mici. Dacă nu ai mai făcut mișcare demult, 10 minute de antrenamente intense sunt suficiente și vei resimți efectele imediat.

Pe măsură ce condiția ta fizică se va îmbunătăți, va crește progresiv și intensitatea antrenamentelor.

Antrenează-te împreună cu altcineva

Da, este dovedit științific faptul că alături de un partener îți găsești altfel motivația. Fie că vorbim de o prietenă, de partenerul de viață sau de colega de muncă, vă veți putea stimula împreună, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Odihnește-te suficient

Lipsa de energie poate fi o reală piedică în întreg procesul consecvent de mișcare. Adoptă un program sănătos, fă-ți o rutină regulată de somn, mai ales dacă urmează să te antrenezi dimineața următoare.

Și cel mai important, nu renunța!

Chiar dacă ți se poate întâmpla să sari peste o zi de antrenament, nu renunța. În timp vei vedea că va fi mult mai ușor să urmezi rutina de antrenament. E știut faptul că adoptarea unui nou obicei durează 30 de zile, așa că fii consecventă până la final. Nici nu știi când trece timpul și te vei trezi într-o bună zi cu acest nou obicei implementat în structura ta, acela de a face sport disciplinit și de plăcere! Asta îți va aduce satisfacții suplimentare, vei vedea.

Surse: mayoclinic.org, prevention.com, healthline.com

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu
Alice Moisescu
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ... citește mai mult
Recomandare video
Acneea juvenilă: cum se îngrijește corect pielea cu acnee