3 exerciții pentru o talie de viespe

Pentru a obține un abdomen de invidiat, atât dieta, cât și sportul sunt extrem de importante. Iată trei exerciții pentru o talie de viespe.
3 exerciții pentru o talie de viespe
Foto: shutterstock / 3 exerciții pentru o talie de viespe

Multe femei își doresc un abdomen de invidiat, iar pentru a-l obține, atât dieta, cât și sportul sunt extrem de importante. Dimensiunile taliei au un impact major asupra sănătății. Mai exact, prea multă grăsime pe burtă sau grăsime viscerală pot crește riscul de apariție a colesterolului crescut, bolilor cardiovasculare și bolii Alzheimer. Iată trei exerciții pentru o talie de viespe.

Cum să obții o talie de viespe

Aleargă

Chiar dacă alergatul nu este activitatea ta favorită, află că este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru o talie de viespe, iar asta pentru că se ard mai multe calorii într-un timp mai scurt. Nu trebuie să ai experiență, dar treptat poți adăuga această activitate în rutina ta. Poți începe cu intervale de cinci-zece minute cu mici pauze între ele, iar dacă nu simți dureri sau disconfort, poți crește viteza treptat, distanța și timpul de antrenament. Nu uita că dacă începi să te antrenezi cu regularitate, trebuie să lași corpul să se odihnească cel puțin 48 de ore între antrenamente.

Rowing

În cazul în care nu-ți place să alergi, îți sugerăm să faci rowing. Acest tip de exercițiu are un impact redus, dar este mult mai potrivit pentru indivizii care nu sunt tocmai prietenoși cu sportul, dar trebuie să dea jos câteva kilograme. În plus, riscurile să te confrunți cu probleme articulare sunt mai reduse. Ca rezultat, ajungi să arzi o cantitate impresionantă de calorii și, în plus, te ajută să ai o postură mai bună, crește țesutul muscular și oeră iluzia de talie mai subțire.

Fă abdomene de tip biciclete

Un exercițiu excelent pentru o talie de viespe este exercițiul de abdomene tip biciclete, iar asta pentru că se concentrează pe mușchii abdominali. Stai pe spate pe o saltea cu genunchii îndoiți și tălpile pe saltea. Pune mâinile la ceafă, iar mai apoi încearcă să atingi cotul cu piciorul opus astfel încât să ai acea mișcare de trunchi. Fă 20-30 de repetări.

Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Dr. Tudor Ciprut, SANADOR: cum se diagnostichează cancerul de colon
Recomandări:
De ce ne face înotul fericiți?
De ce ne face înotul fericiți?
Loredana Negrilă, TVR ”Alerg de 2,3 ori sau înot, săptămânal”
Loredana Negrilă, TVR ”Alerg de 2,3 ori sau înot, săptămânal”