20 de sfaturi pentru braţe tonifiate

Dacă atunci când vine vorba despre picioare netonifiate, mai putem trişa cu ajutorul rochiilor şi fustelor lungi vaporoase, braţele sunt mai greu de camuflat cu haine. Am stat de vorbă cu antrenorul de fitness Alex Gritts despre reţeta braţele numai bune de scos în evidenţă.
20 de sfaturi pentru braţe tonifiate

Temperaturile sunt mai prietenoase, zilele din ce în ce mai lungi, hainele din ce în ce mai subţiri şi braţele şi picioarele tot mai la vedere.

Dacă atunci când vine vorba despre picioare netonifiate, mai putem trişa cu ajutorul rochiilor şi fustelor lungi vaporoase, braţele sunt mai greu de camuflat cu haine. Am stat de vorbă cu antrenorul de fitness Alex Gritts despre reţeta braţele numai bune de scos în evidenţă.

În primul rând trebuie să înţelegem că dieta are un rol extrem de important în viaţa oricăruia dintre noi, sportiv sau nu. Pierderea în greutate este întotdeauna influenţată de ce stil de viaţă adoptăm în bucătărie. Alex vă prezintă câteva tips-uri ce pot fi urmate:

  • Consumă apă – cel puţin 2 – 2.5 L apă/zi , consumată în cantităţi mici pe tot parcursul zilei.
  • De evitat orice băutură acidulată.
  • Să se consume fructe şi legume pe tot parcursul zilei, în special legume alcaline, verzi. De exemplu, spanac, rucolla, broccoli, sparanghel, avocado.
  • Să se evite junk food şi fast-food.
  • A se evita alimentele procesate şi bogate în sodiu sau zahăr.
  • Consumă porţii mici de mâncare, ideal ar fi să ai 5-6 mese mici/zi.
  • Citeşte ingredientele de pe fiecare produs cumpărat şi evită alimentele care au zahăr inclus sau prea multe E-uri.

Important: Fără alimentaţia adecvată, rezultatele pot să nu apară şi de aici şi descurajarea persoanelor ce aleg sportul pentru pierderea kilogramelor în plus.

Vine vara, bine îmi pare braţele mele sunt ca o floare
Cum antrenăm braţele? Braţele sunt formate din mai multe grupe musculare, acestea fiind biceps zona din faţă a braţului, triceps partea din spate a braţului şi antebraţ. Majoritatea persoanelor de gen feminin au parte de neplăceri atunci când vine vorba de partea din spate a braţului.
Iată un antrenament pentru braţe, pentru 2 zile / săptămână (Luni şi Joi), în care să solicităm musculatura braţelor şi să le aducem la o formă optimă pentru această vară.

Instrumente necesare:
Avem nevoie de o pereche de gantere şi de o saltea pentru exerciţii.Flotări cu palmele apropiate pentru triceps – 15 repetări (pentru o dificultate mai mică, se pot efectua cu genunchii pe sol)
Flexia braţului pentru biceps – 15 repetări
Extensia braţului înapoi – 12 repetări (se execută pentru fiecare braţ în parte)
Se execută în sistem circuit de 3 ori, cu pauză 1 minut.

Ce mâncăm?
Iată un exemplu pentru o zi de alimentaţie optimă:
Mic dejun – omletă din 2 albuşuri şi 1 ou întreg amestecată cu 4 linguri ovăz, 1 roşie (sau 1 castravete), fresh de grepfrut
Gustare – 1 iaurt sau 1 fruct
Prânz – 120g pui/curcan/peşte, salată crudităţi şi 1 cană ceai verde
Gustare – 15 migdale crude, 1 cană ceai verde
Cina – Salată uşoară din legume verzi cu somon sau ton şi suc de lămâie.