5 reţete raw de post, de la Carmen Negoiţă, uşor de preparat acasă

Dacă ţineţi post şi vreţi să consumaţi şi alimente sănătoase, pline de vitamine, atunci preparatele raw vegane sunt o alegere excelentă.

Dacă ţineţi post şi vreţi să consumaţi şi alimente sănătoase, pline de vitamine, atunci preparatele raw vegane sunt o alegere excelentă. Bloggeriţa Carmen Negoiţă ne oferă cinci reţete, foarte uşor şi rapid de pregătit acasă, numai bune pentru perioada de dinaintea Paştelui.

„Poţi ţine cu post doar cu preparate raw vegan. Sunt săţioase şi sănătoase şi nu mai eşti nevoit să consumi cartofi în exces, covrigi, tot felul de făinoase, margarină sau pateuri vegetale pline de aditivi. 

Ca mic dejun, prânz, cină sau gustare între mese, vă recomand budincă de chia, hummus raw, pizza raw, milkshake de banane, salată crocantă, lapte de migdale sau ciocolată caldă raw. Ingredientele, inclusiv superalimentele, sunt uşor de găsit şi pot fi cumpărate din plafar şi magazine specifice”, spune Carmen Negoiţă. Iată reţetele pe care le recomandă. 

Cremă de mango şi fistic
Cremă de mango şi fistic
Cel mai nou articol Video:
Armando Lungu: despre vegetarianism și activitatea fizică