Vara este sezonul perfect pentru dietă – 5 motive

Ştim, cel mai bun moment să începi orice dietă este de astăzi, dar există câteva avantaje pe care ţi le oferă o dietă de vară. Dorinţa de a arăta cât mai bine în costum de baie sau haine de vară este o motivaţie foarte puternică. Dar pe lângă motivele estetice, acest anotimp chiar este sezonul perfect să începi să ţii dieta pe care tot ai găsit scuze să o amâni până acum.
Vara este sezonul perfect pentru dietă – 5 motive

Ştim, cel mai bun moment să începi orice dietă este de astăzi, dar există câteva avantaje pe care ţi le oferă o dietă de vară. Dorinţa de a arăta cât mai bine în costum de baie sau haine de vară este o motivaţie foarte puternică. Dar pe lângă motivele estetice, acest anotimp chiar este sezonul perfect să începi să ţii dieta pe care tot ai găsit scuze să o amâni până acum.

Vrei să ştii cum poţi avea un trup zvelt pentru sezonul estival? Ţi-am pregătit câteva motive pentru care vara este un bun prilej pentru a alege o dietă simplă şi extrem de eficientă!

1. Eşti mai puţin înclinată să consumi alimente grase

Când vremea se încălzeşte începem să ne dorim alimente cât mai  proaspete şi mai uşoare. Experţii în nutriţie cred că această schimbare de atitudine se datorează luminii tot mai puternice a soarelui care creşte nivelul de serotonină şi ne reduce poftele. Astfel, îţi va fi mai uşor să nu cazi pradă alimentelor bogate în grăsimi şi să alegi variantele mai sănătoase.

2. Ai multe fructe din care poţi alege

Majoritatea fructelor au puţine calorii şi grăsimi şi sunt o sursă excelentă de nutrienţi şi vitamine, ceea ce le face ideale în curele de slăbit. Vara ai la dispoziţie multe fructe aşa că nu te vei plictisi uşor. Afine, căpşuni, zmeură, cireşe, mure  – fructele delicioase ale verii te pot ajuta să slăbeşti. Ele conţin foarte mulţi antioxidanţi care previn deteriorarea celulelor şi sunt, de asemenea, o sursă excelentă de fibre, fiind foarte sărace în calorii.

3. Poţi încerca reţete noi de salate

Vara este momentul potrivit să experimentezi cu reţetele de salate şi să încerci noi combinaţii. Salatele pot reprezenta un prânz complet dacă ai grijă la câteva detalii. Legumele conţin nutrienţi care îţi protejează sănătatea şi, în plus, au foarte puţine calorii. Poţi combina legume, proteine, uleiuri sănătoase şi chiar şi fructe într-un singur bol. Poţi încerca recomandările noastre!

4. Ai scuza perfectă să foloseşti grătarul mai des

Gătitul la grătar este un mod sănătos de a-ţi prepara carnea. Prin prelucrare termică, o parte din grăsimi se topeşte, tocmai de aceea nutriţioniştii recomandă carnea pregatită la grătar. În plus, în momentul în care găteşti la grătar sunt mai puţine şanse să apelezi la unt şi la ulei. Află cum se găteşte sănătos carnea la grătar!

5. Bei mai multă apă

Apa nu te face să pierzi din greutate ca prin magie, dar stimulează metabolismul şi ajută digestia. Experţii în nutriţie recomandă consumul a 7- 8 pahare de apă zilnic pentru a te hidrata corespunzător. Ne putem deshidrata foarte repede, mai ales în timpul verii, dar nu îţi fă griji apa nu are niciun pic de calorii poţi bea cât de multă vrei!

Îţi poţi extrage apa şi consumând lichide nutritive (sucuri de legume, ciorbe sau  ceaiuri). Pepenele verde, portocalele, salata verde, roşiile sunt alimente bogate în apă care nu trebuie să lipsească din dieta ta de vară!