Slăbirea după sarcină fără înfometare: 7 paşi importanţi

Procesul de slăbire după sarcină pentru multe femei poate fi o adevărată provocare, tocmai de aceea este sprijinul specialiştilor.
Slăbirea după sarcină fără înfometare: 7 paşi importanţi
FOTO: 123rf.com

Multe dintre proaspetele mămici se confruntă cu kilogramele în plus acumulate în timpul sarcinii. Pentru unele, acestea chiar reprezintă un motiv de îngrijorare, iar pentru a ajunge la silueta iniţială au nevoie de un program bine stabilit, un plan eficient care să includă sport asistat de un antrenor, o alimentaţie echilibrată şi supravegheată de un nutriţionist şi multă motivaţie.

Pe Internet apar tot felul de diete fulger care, oricât de atractive ar părea la prima vedere, multe dintre ele reprezintă un real pericol pentru sănătate şi cu siguranţă nu sunt o soluţie pe termen lung. Flavius Ursachi vine în ajutor cu 7 sfaturi de bază pe care orice femeie le poate urma dacă-şi doreşte să ajungă la silueta ideală după naştere.

Înfometarea nu este indicată. În urma acestui proces vor apărea efecte adverse care pot afecta sănătatea mamei, dar şi a bebeluşului pe care îl alăptează. Aşadar, proaspetele mămici ar trebui să se consulte cu un nutriţionist pentru a găsi un plan alimentar potrivit, nicidecum să asculte sfaturile altor mămici. Ce a funcţionat în cazul lor nu este obligatoriu să funcţioneze şi în cazul altei femei. În perioada în care cel mic are cea mai mare nevoie de mămica sa, proaspetele mămici nu ar trebui să îşi dezechilibreze sănătatea. În urma unor analize, specialistul va putea să creeze un plan de nutriţie potrivit.

Super-alimentele, nelipsite din dietă. Super-alimentele vor ajuta la obţinerea energiei necesare şi hrănirea organismului cu nutrienţi benefici.

Hidratarea. Acest proces esenţial pentru o viaţă sănătoasă ajută la o bună funcţionare a organismului, elimină toxinele din corp, atinge rapid starea de saţietate şi stimulează metabolismul.

Odihna. Deşi proaspetele mămici trec printr-o perioadă dificilă, trebuie să găsească soluţii ca să doarmă. Nesomnul nu slăbeşte sănătos şi, în plus, cu ajutorul acestuia musculatura se va reface mai repede în urma efortului depus la sală.

Mersul la sală, imperios necesar. Da, mersul la sală trebuie să devină o rutină, dar sub supravegherea unui specialist cu experienţă şi cu un plan perfect în funcţie de nevoi. Nu este indicat ca proaspetele mămici să lucreze singure la aparatele din sală şi nici să nu le îmbine cu exerciţiile cardio fără supravegherea unui antrenor. Mai mult, acest va încerca să le motiveze să nu sară peste orele de antrenament.

Obiective clare. În urma setării unor obiective va fi mult mai uşor de analizat evoluţia, iar astfel proaspăta mămică va fi mai motivată să continue. Câte kilograme, câţi centimentri în minus, în ce perioadă? În acest sens, un antrenor adaptează exerciţiile în funcţie de obiectivul propus şi de nivelul de pregătire al mămicii.

Cel mai nou articol Video:
Dr. Cristina Tănase Damian: despre prezența tatălui la naștere