Slăbire rapidă după Paște. Cori Grămescu îți spune care sunt cei 4 pași de urmat

Slăbire rapidă după Paște sau perioade de excese alimentare. Cum să slăbești repede și sănătos. Patru pași pentru a scăpa de kilogramele acumulate de sărbători.
04.05.2021 | Redactia CSID
Slăbire rapidă după Paște. Cori Grămescu îți spune care sunt cei 4 pași de urmat
Sursa foto: Facebook Cori Grămescu

Slăbirea rapidă după după perioadele de excese alimentare nu este periculoasă pentru organism, dacă vorbim de derapaje alimentare de câteva zile. În această situație, poți remedia rapid efectele negative și poți ajunge la o slăbire rapidă după Paște de 1-3 kilograme, pentru că este mai ales vorba despre eliminarea retenției de apă și a conținutului intestinal.

Cori Grămescu, coach de lifestyle și nutriție, ne spune care sunt cei 4 pași de urmat pentru o slăbire rapidă după Paște.

4 pași pentru slăbire rapidă după Paște

Recomand cu tărie să nu îți faci un obicei din a alterna perioadele de supraalimentare cu cele de dietă severă, pentru că vei ajunge în situația unei variații permanente a greutății tale, cu efecte negative asupra sănătății și aspectului fizic, spune Cori Grămescu.

Primul pas pentru o slăbire rapidă după Paște este să faci un „inventar” al alimentelor consumate

Dacă obișnuiești să ții un jurnal alimentar, este un moment în care te ajută foarte mult. Dacă nu, încearcă să recreezi din memorie lista cu ce ai mâncat în ultimele zile.

O cantitate aproximativă măsurată cu unități uzuale (număr de linguri, de exemplu) te ajută să ai o estimare a ceea ce ai mâncat. Cei mai mulți dintre români consumă carne grasă, dulciuri concentrate, alcool și pâine sau cartofi.

Cei mai cumpătați optează pentru o carne mai slabă și restricționează oarecum consumul de alcool și dulciuri, dar tot mănâncă prea multe proteine în această perioadă.

Al doilea pas este să renunți la a manca resturile de la masa festivă

Dacă ai 1-3 zile de exces culinar poți să gestionezi rapid situația, dar deja 4-7 zile înseamnă o acumulare reală de kilograme în plus.

Deci, oferă restul de mâncare tradițională unei familii nevoiașe. Vei face o mare bucurie unor oameni amărâți și îți vei oferi șansa de a te simți bine, fără să îți dai peste cap organismul.

Al treilea pas este să identifici cum te simți și să corelezi asta cu lista de alimente consumate

Ai mâncat carne grasă, dulciuri și alcool și te simți balonată? În cazul ăsta, primul pas este să te asiguri că ai o digestie corectă și nu te constipi.

Un ceai pentru digestie ușoară, probiotice de bună calitate și un supliment cu enzime digestive te ajută să eliberezi tractul digestiv și să poți începe astfel procesul de slăbire rapidă după Paște.

Nu uita să te hidratezi corect! Este nevoie de cel puțin 2 litri de lichide pe zi pentru a menține echilibrul corpului.

O slăbire sănătoasă după Paște înseamnă să te hidratezi corect și să corectezi excesul alimentar, eliminând cât mai repede substanțele nesănătoase din organism.

Al patrulea pas este să te reapuci de sport

Alternează antrenamente cardio de intensitate moderată cu ore în care lucrezi cu greutăți medii, pentru rezistență.

Este important să înțelegi că un exces alimentar de 2-4 zile înseamnă să muncești 7-10 zile pentru a scăpa de efectele negative ale acestuia.

Concret, daca ai mâncat până la refuz, programează-ți să mergi la sport la fiecare doua zile, făcând antrenamente moderate ca intensitate, care durează cel puțin o oră. Este cel mai eficient mod de a scăpa de efectele nesuferite ale supraalimentării tradiționale de Paște.