Slăbeşte inteligent: cum să dai jos kilogramele rapid!

Probabil ai auzit deja de un million de ori că pentru a scăpa de nesuferitele kilograme în plus este nevoie de mişcare şi o alimentaţie echilibrată. Dar ce înseamnă echilibrat?
Slăbeşte inteligent: cum să dai jos kilogramele rapid!

Probabil ai auzit deja de un million de ori că pentru a scăpa de nesuferitele kilograme în plus este nevoie de mişcare şi o alimentaţie echilibrată. Dar ce înseamnă echilibrat?

Alimentaţia corectă trebuie să fie o dietă sănătoasă şi plăcută în acelaşi timp, care să ţină cont de întregul stil de viaţă. Trebuie să fie o dietă personalizată, care ţine cont de starea generală de sănătate, moştenirea genetică, nevoile şi preferinţele particulare ale fiecărei persoane.

Pentru a pierde în greutate imediat, este necesară o alcalinizare serioasă a organismului. Iată câteva sfaturi pe care să le urmezi atunci când vrei să slăbeşti sănătos şi fără prea mari eforturi!

Creşte consumul de legume verzi (salată verde, castraveţi, dovlecei, etc), care să constituie 70% din fiecare masă, reflectând astfel structura propriului tău organism.

Consumă mai multe grăsimi esenţiale prezente în avocado, ulei de măsline, ulei de seminţe de in şi alte amestecuri de uleiuri.

Consumă o gamă largă de alimente, de toate culorile şi gusturile, ca să obţii direct din mâncare toate substanţele nutritive posibile, toate vitaminele şi mineralele.

Suplimentează-ţi dieta zilnică cu vitamine, minerale şi enzime, pentru o digestive şi o absorbţie corespunzătoare.

Aplică regula 70/30, care spune că la fiecare masă trebuie să consume 70% alimente alcalinizante, cum sunt legumele verzi şi salatele proaspete şi doar 30% alimente producătoare de acizi, precum carnea, lactatele, pâinea, etc.

Asigură-te, întotdeauna, că alimentele pe care le consumi provin din cele mai bune surse – organice şi lipsite de toxine.

Înainte de a-ţi pregăti următoarea masă, aminteşte-ţi că ceea ce pui în farfurie trebuie să ţină cont de structura corpului tău (70% apă, 7% protein, 1-2% zahăr, minerale şi vitamine, 20% grăsimi sănătoase).

Cu alte cuvinte, dacă eşti sănătoasă şi vrei să slăbeşti repede, fără să te îngraşi la loc, urmăreşte aceste recomandări de bază la fiecare masă:

  • Înainte de masă, bea apă plată sau un suc verde la temperature camerei, nu în timpul mesei sau după masă.
  • Respectă regula 70/30 amintită mai sus.
  • Practică asocierea alimentelor: dacă nu eşti vegetarian, decide de la început dacă vei lua o masă pe bază de proteine (carne sau peşte) sau carbohidraţi şi nu amesteca cele două tipuri de alimente la aceeaşi masă.
  • Măreşte consumul de fibre şi alimente sărace în zahăr cum sunt sparanghelul, kiwi, mugurii de fasole, ţelina, andivele, spanacul, etc.
  • Ia enzime pentru că îţi asigură o digestie corespunzătoare şi o bună asimilare a substanţelor nutritive.
  • Consumă alimente organice, ori de câte ori este posibil.

Nu te învinovăţi atunci când dai gres. Nu uita că fiecare clipă e un nou început!

Iulia Pocol
Iulia Pocol

De mai bine de o săptămână, scriu şi rescriu acest text. Am înţeles că trebuie să pară profesionist, dar să nu vă sperie.

Sincer, la 20 de ani, nu aş putea spune că experienţa mă recomandă şi nici că sănătatea era interesul meu principal.

Totuşi, nu pot să nu ... citește mai mult

Mâncarea gătită, preferată de femei
Mâncarea gătită, preferată de femei
Cel mai nou articol Video:
Natalia Pavalachi Pittet, sexolog: Cum discutăm cu copiii și adolescenții despre sex