Răzvan Pascu, blogger de turism ”Am slăbit 13 kg în 2 luni!”

Dieta de slăbire a bloggerului de turism Răzvan Pascu explicată. Atenţie fiecare individ este unic. Înainte de a începe un regim de slăbire consultaţi medicul.
Răzvan Pascu, blogger de turism ”Am slăbit 13 kg în 2 luni!”
Răzvan Pascu, blogger de turism ”Am slăbit 13 kg în 2 luni” - dieta explicată, foto arhiva personală

Răzvan Pascu este cunoscut pentru călătoriile sale pe tot mapamondul, dar şi pentru apariţiile sale la televiziuni în caltitatate de consultant de turism. În ultimii ani, fiind mai mereu pe drumuri, Răzvan se îngrăşase şi începuse să nu se mai simtă bine în pielea sa. A reuşit însă să slăbească cu multă voinţă dar şi sfaturile unui medic 13 kg în două luni.


Acesta a explicat în ce a constat regimul alimentar pe blogul său. Iată câteva detalii ale regimului alimentar pe care l-a urmat sub supravegherea unui medic.

”În primul rând, vreau să vă spun că în prima săptămână mi-a fost foarte greu şi aveam senzaţia că mă chinui degeaba. Apoi am realizat că începe să dea rezultate şi am devenit tot mai motivat pe moment ce mă cântăream şi observam că am scăzut în greutate” explică Răzvan Pascu. Bloggerul precizează că au fost momente în care nu a urmat ca la carte sfaturile mediculuiŞ ”Atunci când chiar mi-a fost poftă de ceva sau când nu am avut de ales, am încălcat o parte din principiile dietei, dar am respectat regulile generale”.

Dietă slăbire Răzvan Pascu – reguli generale

”De 2 luni nu mai mănânc deloc pâine şi nici paste făinoase, pizza sau cartofi.  
Nu mai mănânc deloc dulce, nu am mai mâncat ciocolată, nu am mai băut sucuri carbogazoase, energizante şi nici nu am mai mâncat prăjituri”, a precizat Pascu. Atunci i-a fost foarte poftă a mai gustat puţină miere de albine (deşi, teoretic, nici asta nu e voie) sau a mai băut câteva guri de cola fără zahăr. ”Acum vreo câteva zile am mâncat şi jumătate de Tiramisu, eu care de obicei mâncam şi câte 2-3 porţii de desert, deci nu trebuie să vă speriaţi că nu veţi mai mânca dulce deloc şi nici nu cred că trebuie să treceţi în extrema cealaltă, însă nici ceea ce făceam eu înainte nu era ok în primul rând pentru sănătatea mea, cu risc de colesterol şi glicemie mărite” a mai completat Răzvan.
Regulile pe care le respectă sunt

  • Nu bea alcool
  • Nu mănâncă prăjeli şi mai ales nu se atinge de prăjeli în baie de ulei.
  • Nu mai mănâncă unt sau margarină şi nu mai mănâncă chips-uri sau gustări de genul sărăţele, covrigi, sticks-uri, etc.
  • Nu mai mănâncă carne de porc

Beneficii imediate

Pe lângă kilogramele în plus eliminate, acest regim alimentar sănătos l-a ajutat pe Răzvan să scape de senzaţia de balonare.

Fructe limitate şi alimente interzise

Dieta prescrisă de medicul nutriţionist bloggerului precizează că sunt permise 5 mese pe zi, porţii de maxim 300-400 grame, dintre care una doar cu fructe – mere, fructe de pădure, căpşuni.  Bananele, perele, prunele, mango, papaya, struguri, smochine, stafide, seminte, nuci, alune, migdale au intrat la categoria ”NU”.
La categoria interzise au intrat carnea de porc, cotletul de miel, conservele, mezelurile grase, măduva, măslinele, aluatul de patiserie, gogoşile, covrigeii, chips-uri, unt, margarină, ulei de orice fel, smântâna, frişca, cartofii, pastele făinoase, ciocolata, brânzeturile fermentate, brânza topită, caşcavalul, alcoolul, berea fără alcool, zahărul (inclusiv cel brun), siropul de arţar, mierea, muştar, ketchup, sosuri sau sucurile de orice fel (inclusiv cele din fructe proaspat presate).

Alimente permise

Sunt permise carnea slabă (de tip pui sau vită, de preferat la cuptor sau la grătar), mezelurile slabe (de exemplu: şunca de Praga, pastrama de vită), vânat, organe slabe (inima, ficat, rinichi), ouă (maxim 3 pe săptămână sau de preferat doar albuşuri), legumele şi zarzavaturile (de preferat cât mai multe dintre mese să aibă ceva legume), sunt permise chiar şi muraturile. Orezul şi grişul sunt permise, porumbul, mămăliga, fasolea, lintea sau mazărea, toate de preferat să fie consumate până maxim după amiază. Sunt permise peştele alb, fructe de mare (ocazional), lactatele slabe (brânzica de casă, perlele de brânză, mozarella, brânza de vaci, lapte cu maxim 1,8% grăsime, iaurt, sana, kefir). Este permisă cafeaua (dar fără îndulcitori) şi este recomandat să se bea 1,5 sau 2 litri de lichide zilnic.