Mănânc, savurez şi slăbesc!

Deseori, încep ziua cu prune proaspete, pentru a fi super zen datorită conţinutului mare în potasiu. Iar pentru o masă consistentă, prefer muşchiul de vită medium-raw cu multe enzime. Şi pentru supleţe, ţin cure de câte 5 zile cu zmeură proaspată! Astfel, mă menţin în formă fără eforturi!
Mănânc, savurez şi slăbesc!

Deseori, încep ziua cu prune proaspete, pentru a fi super zen datorită conţinutului mare în potasiu. Iar pentru o masă consistentă, prefer muşchiul de vită medium-raw cu multe enzime. Şi pentru supleţe, ţin cure de câte 5 zile cu zmeură proaspată! Astfel, mă menţin în formă fără eforturi!

Recent, dr.Oz a declanşat o nouă nebunie în SUA, prezentând un supliment de slăbit bazat pe extract de zmeură, care a cucerit instantaneu topurile suplimentelor pentru slăbit.
Dar, până la suplimente, amintiţi-vă de fructul copilăriei, zmeura, care se găseşte din belşug la noi în ţară. Ingredientul minune pe care îl conţine este ketona, care ajută organismul în arderea grăsimilor şi nu are efecte secundare.

Ketona ajută metabolismul prin mărirea nivelului de adiponectina şi noradrenalină. Creşterea noradrenalinei ridică temperatura corpului şi determină organismul să ardă mai multe grăsimi.
Puteţi amesteca un pahar mare plin cu zmeură cu câteva cuburi de gheaţă în blender, alături de câteva bucaţele de kiwi, dacă preferaţi un gust mai acrişor, sau de căpşuni, pentru un efect mai parfumat. Dr. Oz susţine că după cinci zile, efectele ar trebui sa se vadă!

Carnea de vită

Daca eşti pusă pe menţinerea siluetei şi în vara aceasta, înseamnă că legea o fac friptura şi salata! În privinţa cărnurilor, specialiştii sunt de părere că cele preparate medium-raw, mai mult crude pe româneşte, sunt cele mai potrivite.

Conform Molecular Nutrition & Food Research Journal, o carne, cu cât este mai intens gătită, cu atât este mai dificil de digerat. Asta şi din cauza adaosurilor din timpul prăjirii (ulei, sare şi diverse arome), ceea ce duce la pierderea a cel puţin 6 aminoacizi esenţiali.

În plus, gătirea îndelungată înseamnă şi distrugerea enzimelor preţioase pe care le conţine, atât de utile reacţiilor biochimice, inclusiv în ceea ce priveşte digestia, dar şi pentru multe alte procese metabolice.

Este adevărat că nici complet crudă nu o putem consuma, mai ales că există riscul contaminării cu E.Coli şi alte bacterii periculoase. Însă, este absolut sigură şi nu-şi pierde enzimele şi vitaminele preţioase prin încălzirea rapidă la 200 grade Celsius şi menţinerea până la 10 minute pe grătar.

Banalele prune

Prunele conţin trei ingredienţi care optimizează digestia: fibre solubile şi insolubile, precum şi un tip de glucide numit sorbitol, ce colectează apa din corp şi grăbesc eliminarea resturilor din tubul digestiv, prevenind constipaţia. Fibrele insolubile leagă colesterolul şi grăsimile, dar şi absorb cantităţi mari de apă, uşurând astfel eliminarea toxinelor din colon.

În plus, prunele conţin şi o substanţă  care determină contracţiile intestinale. Iar prevenirea constipaţiei şi eliminarea toxinelor din organism pot influenţa pierderea în greutate pe termen lung.  Şi să nu uităm de aportul de vitamine (A, B1, B2, C)  precum şi alte elemente esenţiale, cum sunt calciul, fierul, potasiul şi acizii organici, prezente şi în sortimentele dulci, de vară.

Citeşte şi: Consultaţi cel mai sănătos meniu cu putinţă realizat de cercetătorii britanici

Vreti o friptura sanatoasa? Alegeti curcanul!

Cum preparati o carne de nota 10

 

Andreea Groza
Andreea Groza

Mă întâlnesc în fiecare zi cu doctori. Pentru cei mai mulţi pământeni, care nu sunt ipohondri, probabil, acest comportament pare ciudat.
Dar socializăm în cadrul unor interviuri în care noi, echipa, încercăm să aflăm poveşti scurte şi concise despre cum putem să funcţionăm ... citește mai mult

Sfaturi pentru o digestie ca la carte
Sfaturi pentru o digestie ca la carte
Cel mai nou articol Video:
Conf. univ. dr. Cristian Surcel: adenom versus cancer de prostată