Mamici si siluete de vis, obtinute in timp record

Silueta perfecta nu este un vis dupa o nastere. Mancarea hiperproteica si exercitiile usoare fac minuni. Vedetele ne demonstreaza ca lucrurile bune pentru corp se intampla la nici 2 luni dupa ce au devenit mame.
Mamici si siluete de vis, obtinute in timp record
Mamici si siluete de vis in timp record

Silueta perfecta nu este un vis dupa o nastere. Mancarea hiperproteica si exercitiile usoare fac minuni. Vedetele ne demonstreaza ca lucrurile bune pentru corp se intampla la nici 2 luni dupa ce au devenit mame.

Victoria Beckham, iaurt si yoga

Dupa ce a nascut a patra oara, o luna si jumatate a stat departe de atentia publicului. Trebuia sa-si revina dupa cea de-a patra cezariana. In acest timp, a lucrat zilnic alaturi de antrenorul ei personal. A ales doar exercitii yoga, care nu sunt atat de dure incat sa excluda alaptarea. Imediat dupa nastere, efortul fizic exagerat poate sa determine diminuarea cantitatii de lapte pana la disparitie.

Victoria nu isi dorea acest lucru, asa ca a considerat miscarile de yoga si Pilates suficiente. Alaturi de exercitiile zilnice, diva a mancat doar legume si produse de origine animala, bogate in proteine. De fructe nu s-a atins, deoarece contin carbohidrati. Dieta ei a constat in oua fierte plus legume, carne la cuptor cu salate si dimineata un pahar mare de iaurt.

Kate Hudson, despre bicicleta la superlativ

Actrita arata fabulos dupa cea de-a doua nastere. Kate spune ca silueta ei e perfecta datorita genelor mostenite de la mama. Si, totusi, imediat dupa ce a nascut, petrecea jumatate de zi in piscina, sub indrumarea unui instructor de inot.

Si dieta ei a constat in proteine, esentiale pentru lactatie, legume, iar, dintre toate fructele, avea voie doar pepene. In rest, in tot timpul de dupa nastere a mers alaturi de fiul ei cel mare, Ryder, cu bicicleta. Ulterior, spunea ca e cel mai bun sport daca vrei sa-ti tonifici musculatura.

Jessica Alba, o ora de sport zilnic

Vedeta a apelat la un antrenor personal imediat dupa ce a nascut. Ramona Braganza se numeste cea care i-a stat alaturi si ne dezvaluie eforturile actritei. In privita sportului, actrita isi incepea ziua cu 25 de minute de exercitii usoare, continua cu 20 de minute de cardio si inca 15 minute de exercitii la aparate. In plus, Jessica manca in fiecare dimineata oua si o felie de paine, la pranz peste cu salata, iar seara piept de pui cu orez.

Citeste si: Silueta dupa nastere si raportul greutate inaltime