Gustări sănătoase când vrei să slăbești

Numărul de calorii pe care-l consumi la sfârșitul zilei face diferența. Iată cinci sugestii de gustări sănătoase când vrei să slăbești.
Gustări sănătoase când vrei să slăbești
Foto: shutterstock

Mâncatul la ore târzii poate duce la creșterea în greutate și, mai ales atunci când treci prin procesul de slăbire, cu siguranță te confrunți cu pofte alimentare la miezul nopții. Numărul de calorii pe care-l consumi la sfârșitul zilei face diferența, dar dacă te lovește pofta de dulce, nu înseamnă că nu există soluții. Iată cinci sugestii de gustări sănătoase când vrei să slăbești. Sunt scăzute în calorii și au un gust delicios!

Gustări sănătose când vrei să slăbești

Avocado cu brânză cottage

Brânza cottage este bogată în proteine naturale și nu conține multe calorii. O dietă bogată în proteine ajută în procesul de slăbire. Mai mult, brânza cottage conține aminoacizi esențiali precum triptofan, care calmează sistemul nervos și te ajută să adormi mai ușor. Adaugă avocado pentru a te bucura de acizi grași de calitate, deoarece grăsimile polinesaturate sunt bune pentru nivelul de colesterol și reduc riscul de boli cardiovasculare.

Gustări sănătoase când vrei să slăbești: Hummus și sticks-uri din morcovi

Sticks-urile din morcovi și hummusul sunt un duo ideal pentru procesul de slăbire. Acizii grași, proteinele de calitate și fibrele îți vor oferi senzația de sațietate și vei reuși să-ți satisfaci poftele alimentare.

Măr cu unt de arahide

Câteva felii de măr alături de câteva lingurițe de unt de arahide îți vor satisface orice poftă la orice oră. Asigură-te însă ca untul de arahide să nu conțină ulei de palmier, zahăr sau alți aditivi.

Gustări sănătoase când vrei să slăbești: Iaurt grecesc cu afine

Afinele sunt fructe bogate în nutrienți, conțin numeroși antioxidanți și au un efect pozitiv asupra sistemului imunitar. Pe lângă asta sunt scăzute în caalorii, iar consumate cu iaurt grecesc, care este bogat în proteine, te poți bucura de o gustare sănătoasă și absolut delicioasă.

Toast integral cu șuncă

Uită de clasicul sandwich cu șuncă și brânză. Optează pentru o felie de pâine integrală și două felii de șuncă înainte de culcare dacă vrei să-ți potolești foamea. Pentru un plus ne nutrienți poți adăuga și câteva felii de castravete.

Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Dr. Simona Fătulescu: ce probleme pot ascunde durerile de genunchi