Experţii în nutriţie dezvăluie cele mai bune alimente pentru a arde grăsimea

Pe măsură ce se apropie vara, tot mai mulţi oameni se apelează la diete care să-i scape cât mai repede de kilogramele în plus. De la dieta Atkins până la un regim alimentar bazat pe lichide şi chiar înfometare, toate sunt soluţii extreme atunci când vrei să pierzi kilogramele nedorite.

Pe măsură ce se apropie vara, tot mai mulţi oameni se apelează la diete care să-i scape cât mai repede de kilogramele în plus. De la dieta Atkins până la un regim alimentar bazat pe lichide şi chiar înfometare, toate sunt soluţii extreme atunci când vrei să pierzi kilogramele nedorite.

Tot mai mulţi experţi în nutriţie au adus în discuţie efectele negative ale zahărului şi  importanţa reducerii cantităţilor de zahăr consumate. Pe lângă această recomandare există încă o grupă de alimente care merită analizată în momentul în care vrei să îţi formezi obiceiuri alimentare sănătoase: proteinele.

Un nou studiu arată că una dintre trei persoane la dietă crede că o dietă săracă în zahăr (44%), sau una sărăcă în grăsimi (39%) sau cea săracă în carbohidraţi (32%) este mai eficientă în scăderea în greutate comparativ cu o dietă bogată în proteine (29%).

Studiul a analizat atitudinea persoanelor în privinţa dietelor şi a pierderii în greutate. Potrivit acestuia, una din trei persoane care ţin dietă atribuie lipsa poftei de mâncare unui regim de slăbit eficient. Cu toate acestea, aproximativ 48% dintre aceştia nu îşi dau seama că o dietă bogată în proteine poate fi de ajutor în ceea ce priveşte sentimentul de saţietate. Cercetătorii au arătat că o greutate normal este cel mai popular motiv de a slăbi (58% dintre participanţi au ales acest răspuns ca principală motivaţie).

La fel ca orice provocare în viaţă, stabilirea unui obiectiv realizabil şi realist este esenţială pentru a-ţi duce la capăt dorinţele, iar pierderea în greutate nu este cu nimic diferită. Indiferent de vârstă, dacă te pregăteşti mental şi emoţional vei avea şanse mai mari să-ţi duci la capăt planul de a slăbi.

Este important să îţi stabileşti foarte clar motivaţiile şi să fii conştientă că pierderea în greutate pe termen lung implică o schimbare a stilului de viaţă şi a dietei. Deşi cei mai mulţi oameni pornesc dieta cu intenţii bune, mulţi dintre ei se chinuie să-şi susţină motivaţia.

Experţii în sănătate atrag atenţia că doar 80 grame de fructe sau legume pe zi îţi pot îmbunătăţi starea generală de sănătate şi pot fi de ajutor în menţinerea unui greutăţi sănătoase.

O echipă de cercetători de la Universitatea Harvard şi cea din Anglia de Est (UEA) a arătat că şi o cantitate mică de flavonoizi este foarte benefică pentru slăbit. Profesorul Aedin Cassidy de la UEA Medical School recomandă o listă de 17 alimente care te ajută să pierzi în greutate.

Lista include afinele, ardeii graşi vinetele şi ceapa. Cele mai bune alimente care ard grăsimea sunt uşor de găsit şi pline de vitamine!

10 mistere ale cofeinei
10 mistere ale cofeinei