Dietele cu salate

Foarte multe persoane prefera salatele atunci cand tin diete, iar combinatia dintre legumele proaspete si carnea slaba asigura un aport suficient de proteine si vitamine si, in plus, potoleste si senzatia de foame.
Dietele cu salate
Dietele cu salate

Foarte multe persoane prefera salatele atunci cand tin diete, iar combinatia dintre legumele proaspete si carnea slaba asigura un aport suficient de proteine si vitamine si, in plus, potoleste si senzatia de foame.

Bazandu-se pe toate acestea, foarte multe persoane au tendinta sa consume foarte multe salate, fara sa stie ca si acestea reprezinta in anumite conditii un pericol pentru silueta.

Nutritionistii spun ca cele mai periculoase salate sunt combinatiile de paste fainoase cu maioneza, cu sosuri de branza, cu boabe de porumb, cu maslin si combinatiile de fasole boabe cu ceapa si cu masline. Salatele pun in pericol silueta mai ales daca sunt urmate de un alt fel de mancare. Daca sunt consumate ca fel principal, nu sunt o amenintare pentru silueta.

Salata ideala contine salata verde, rosii, castraveti, ardei gras, conopida, verdeturi si sosuri slabe. Sosurile de maioneza si cele de branza sunt mai periculoase, sunt de preferat cele de otet, lamaie, ulei de masline sunt cele mai sanatoase. Daca o persoana pofteste maioneza, nutrtionistii recomanda maioneza light.

Legumele slab calorice sunt salata verde, rosiile, castrevetii, ridichile, prazul, andivele, conopida, spanacul si urzicile. Legumele bogat calorice sunt fasolea boabe, mazarea si cartoful. Nutritionistii recomanda evitarea amestecului dintre cartofi si maioneza.

In salate, combinatia dintre legume si carne este cea mai sanatoasa si cea mai gustoasa. Chiar si cartoful, daca este copt sau fiert, poate fi combinat cu carnea, mai ales daca este la gratar. Nucile, alunele si semintele adaugate in salate sunt o sursa buna de fibre si asigura o digestie sanatoasa.
 

Adevarat sau fals in curele de slabire
Adevarat sau fals in curele de slabire