Dieta Shred – sau cum să porţi haine cu două numere mai mici!

Îţi vei arunca chiar acum hainele de „grăsuţă”! Asta promite Dr. Ian Smith, autorul dietei Shred. Planul lui inovator promite să te ajute să dai jos 11 centimetri din talie şi cel puţin 2 mărimi la rochie în doar 6 săptămâni! Află acum care este secretul acestei diete minune!
21.02.2014
Dieta Shred - sau cum să porţi haine cu două numere mai mici!

Îţi vei arunca chiar acum hainele de „grăsuţă”! Asta promite Dr. Ian Smith, autorul dietei Shred. Planul lui inovator promite să te ajute să dai jos 11 centimetri din talie şi cel puţin 2 mărimi la rochie în doar 6 săptămâni!

Află acum care este secretul acestei diete minune!

Expertul în slăbire şi autorul dietei Shred, Dr. Ian Smith se referă la această dietă ca fiind arma lui secretă deoarece, funcţionează mai bine decât orice altă dietă vrodată! În doar 6 săptămâni, Dr. Smith promite ca planul lui să te scape de aproximativ 20 de kilograme!

Cum funcţionează? Dieta variază diferite tipuri şi cantităţi de mâncare, astfel încât organismul tău nu va avea timp să încetinească şi va fi în continuă „mişcare”, păcălindu-ţi corpul să ardă cât mai multe calorii. Asfel, dieta îţi va păstra metabolismul „confuz” şi va alimenta încontinuu arderea de grăsimi.

Dieta este formată din 6 „planuri” diferite, pentru cele 6 săptămâni:

  • Săptămâna 1: Esenţială! – este o introducere în dieta Shred şi îţi va ajuta organismul să se obişnuiască cu schimbarea stilului de viaţă.
  • Săptămâna 2: Provocarea! – În timpul celei de-a doua săptămâni, vei deveni serioasă în ceea ce priveşte angajamentul tău la dietă, prin reducerea caloriilor pe care le consumi.
  • Săptămâna 3: Transformarea! – Vei începe să observi o schimbare în felul cum te simţi şi cum arăţi. Aceasta este cea mai dificilă săptămână din program – forţează-te să găseşti modalităţi de rezista schimbării stilului de viaţă!
  • Săptămâna 4: Creşterea! – Această săptămânâ va fi o uşurare după săptămâna nr.3. Foloseşte-ţi energia pentru a căpăta încredere!
  • Săptămâna 5: Curăţarea! – Vei începe o detoxifiere, axată pe curăţarea organismului tău şi eliminarea toxinelor!
  • Săptămâna 6: Ultima săptămână a programului te introduce în întreţinerea acestui nou stil de viaţă creat, bazat pe ceea ce ai învăţat până acum!

Ce şi cum să mănânci!

În timpul Dietei Shred, vei mânca 4 mese şi cel puţin 3 gustări pe zi. Mâncatul puţin, dar des, te va scăpa de senzaţia de foame şi te va ajuta să-ţi distribui corect caloriile de care ai nevoie. La fel de importantă este cantitatea de mâncare pe care o consumi.

Mâncând mese mici, în special compuse din mâncăruri care au un nivel glicemic scăzut (alegeri sănătoase pentru păstrarea nivelului optim de zahăr din sânge), vei preveni valurile de hormoni care duc la creşterea în greutate.

O altă strategie de a păstra un echilibru al metabolismului este să îţi duci organismul într-un „roller-coaster” al caloriilor. Când începi sătpămâna 1 din Dieta Shred, vei reduce caloriile pe care le consumi. Apoi, în timpul săptămânii nr.3, vei aduce caloriile înapoi, crescând numărul lor. Aici poţi mânca pizza, paste (în cantităţi moderate) şi metabolismul tău va alerga „împotriva timpului”. Acest „roller-coaster” al metabolismului este o strategie perfectă pentru a scăpa de caloriile în plus.

Majoritatea dietelor pun detoxifierea la începutul programului, ceea ce poate fi destul de intimidant. Dieta Shred, însă, încorporează detoxifierea în paşii finali ai planului, pentru ca tu să apuci să te pregăteşti de acest „angajament”. Spre deosebire de alte detoxifieri, „reţeta de curăţare” a Dietei Shred este una relativ uşoară – vei putea să consumi toţi nutrienţii de care ai nevoie şi să îţi cureţi organismul în acelaşi timp.

Detoxifierea are loc în săptămânile 5-6 din program şi asta este momentul în care majoritatea persoanelor vor scăpa de kilogramele în plus. În timpul acestei „curăţări”, vei mânca tot 4 mese pe zi şi tot 3 gustări, dar vei adăuga câteva ingrediente care să stimuleze detoxifierea.

  • În fiecare dimineaţă, bea o cană de apă cu lămâie în care adaugă puţin ulei din seminţe de in pentru a preveni balonarea. De asemenea, bea o cană de ceai de hibiscus şi un pahar de suc de afine 100% natural, în fiecare zi. Fiind pline de antioxidanţi, aceste băuturi îţi vor ajuta organismul să scape de toţi radicalii liberi. Pentru a funcţiona eficient, încearcă să eviţi orice fel de alcool în această săptămână!

Pe cât de importante sunt regulile în ceea ce priveşte mâncarea, pe atât de important e şi sportul! (Credeai că ai scăpat?) 5 din 7 zile din fiecare săptămâna din program, trebuie să faci 30-45 de minute de exerciţii cardio!

Dieta Shred nu este doar un regim, ci poate deveni un stil de viaţă! Asta înseamnă că, dacă după cele 6 săptămâni din program nu ai obţinut rezultatele dorite, poţi să repeţi ciclul de săptămâni într-o altă ordine.

Iată câteva idei de reţete de smoothie şi gustări pe care le puteţi consuma în timpul dietei Shred!

Smoothie Shred:

Ingrediente: 1, ½ pere întregi, roşii

                       1 cană de afine congelate

                       1 cană de iaurt scăzul în grăsimi

                       1 linguriţă de zahăr

                       6 cuburi de gheaţă

Gustări Shred:

  • Creveţi cu sos cocktail (8 creveţi mici scufundaţi în sos)
  • Măsline umplute (7 măsline verzi umplute cu brânză albastră)
  • English Muffin Pizza (1 brioşă din grâu integral, 1 lingură de sos de roşii, 1 lingură de brânză degresată, 1 lingură de parmezan – se acoperă brioşa cu amestecul de brânză, parmezan şi sos de roşii şi se bagă la cuptor)
Iulia Pocol
Iulia Pocol

De mai bine de o săptămână, scriu şi rescriu acest text. Am înţeles că trebuie să pară profesionist, dar să nu vă sperie.

Sincer, la 20 de ani, nu aş putea spune că experienţa mă recomandă şi nici că sănătatea era interesul meu principal.

Totuşi, nu pot să nu ... citește mai mult

Slăbeşte ieftin şi eficient!
Slăbeşte ieftin şi eficient!
Recomandare video
Ce este glicemia normală? Explică pe scurt dr. Mihaela Posea!