Dieta keto pentru începători: cum arată meniul pentru o zi

Dacă te-ai hotărât să începi să urmezi dieta keto venim către tine cu o sugestie de meniu pentru o zi și opțiunile pe care le ai.
17.07.2021 | Alexandra Necsoiu
Dieta keto pentru începători: cum arată meniul pentru o zi
Foto: shutterstock

Dacă te-ai hotărât să începi să urmezi dieta keto, fie pentru a scăpa de kilogramele în plus, fie pentru a avea mai multă energie, trebuie să iei în calcul faptul că este necesar un plan alimentar bine stabilit și destul de riguros cu care poate nu ești obișnuit. Aflat la început de drum poate că nu ești foarte inspirat în privința meniului, motiv pentru care venim către tine cu o sugestie pentru o zi.

Dieta keto: meniu pentru începători

Mic dejun keto

  • Opțiunea 1: omletă cu spanac, ciuperci și brânză feta, alături de cafea. Acest mic dejun este o sursă ideală de proteine și grăsimi sănătoase care vor ameliora poftele de mâncare de pe timpul zilei.
  • Opțiunea 2: Lapte, iaurt simplu amestecat cu smântână, zmeură, semințe de chia și nuci. Acest amestec de carbohidrați și proteine te vor ajuta să echilibrezi conținutul de macronutrienți, mai ales dacă mai mănânci și încă două ouă pe lângă asta.

Prânz keto

  • Opțiunea 1: somon cu broccoli la cuptor- acest prânz este bogat în grăsimi sănătoase, carbohidrați și fibre.
  • Opțiunea 2: salată cu bacon, avocado, brânză, semințe de dovleac, roșii și un dressing.
  • Opțiunea 3: piept de pui la grătar, brânză, castraveți murați, un ou fiert, roșii, legume precum conopidă sau broccoli, migdale sau nuci și dressing.

Cină keto

  • Opțiunea 1: salată Caesar cu piept de pui, bacon și parmezan- bogată în proteină și super sățioasă, această salată este masa ideală cu care să-ți închei ziua. Folosește și un dressing din ulei de măsline și multă brânză pentru a crește conținutul de grăsimi.
  • Opțiunea 2: carne de vită cu ceapă sote și sos de roșii, o variantă ce poate fi servită și cu dovlecei sau noodles.
  • Opțiunea 3: piept de pui la grătar servit cu vinete, zucchini și roșii și usturoi sote cu ulei de măsline.

Gustări în dieta keto

  • Opțiunea 1: rulouri de carne de curcan și avocado- un mix perfect de proteine și grăsime
  • Opțiunea 2: cremă de brânză cu felii de castraveți
  • Opțiunea 3: guacamole cu felii de zucchini.