Dieta cu suc de lamaie

Daca ati exagerat cu alimentele bogate in grasimi mai jos veti gasi o dieta accesibila, menita sa va revigoreze.
Dieta cu suc de lamaie
Dieta cu suc de lamaie

Dieta de 7 zile si planul de exercitii asociat acesteia vor favoriza eliminarea toxinelor de catre ficat, intarirea sistemului imunitar si absorbtia de catre organism a cantitatilor de nutrienti si de vitamina C necesare, dar mai ales o pierdere in greutate permanenta, care nu iti va afecta starea de sanatate. Deci slabeste rapid si vei arata excelent!

Ziua 1
Bea lamaie cu apa la prima ora in fiecare dimineata si apa din belsug in cursul zilei! Inceperea zilei cu un pahar de suc de la­maie si apa e un mod minunat de a-ti sti­mula sistemul digestiv si de a ajuta moti­li­­tatea intestinala. Desi principiul numa­rul 1 iti impune sa bei mai mult, cantita­tea de lichide nu include alcool, ceai sau cafea.

Mic dejun:
un bol de salata de fructe ames­tecate cu iaurt natural activ si 2 lin­guri de fulgi de ovaz; 300 ml lapte de soia sau lapte organic;

Gustare 1:
8 migdale nesarate, un pahar de suc proaspat de fructe diluat cu apa;

Pranz:
supa de legume preparata in casa, 2 felii de paine integrala cu salata presarata cu putina branza;

Gustare 2:
2 biscuiti de ovaz cu o lingura de branzica de casa si rosii cherry;

Cina:
gratar de peste, tofu sau pui stro­pit cu lamaie si dressing de ulei de masline; legume preparate prin metoda stir-fry (legume cu frunze verzi: varza fura­jera, pak choi si spanac) servite cu o lin­gura de seminte de susan; piersici coapte cu scortisoara, bautura fierbinte din citrice.

Ziua 2
Puterea vitaminei C

In afara faptului ca bei suc de lamaie la pri­ma ora a diminetii si multa apa in cursul zilei, trebuie sa mananci cel putin 5 portii de fructe si legume ca sa te asi­guri ca primesti suficienta vitamina C.Dimineata la prima ora: paharul cu suc de lamaie diluat cu apa calda

Mic dejun:
1 ou ochi; 2 felii de paine integrala prajita, cu putin unt si o rosie la gratar; 1 mar; 300 ml lapte organic sau lapte de soia;Gustare 1: 2 caise proaspete sau uscate si o mana de arahide nesarate; suc de mere, creson si lamaie;

Pranz: o lingura din fiecare: fasole rosie, naut si fasole cannellini (boabele vor fi amestecate cu rosii, ardei verde si dres­sing de lamaie); o chifla integrala; o salata verde mare cu ceapa verde; 1 kiwi;

Gustare 2: 1 biscuit de ovaz cu branzica de casa si capsuni;

Cina:
mancare de legume; banana la gratar cu 2 patratele de ciocolata amaruie topite deasupra.

Pagina 1 din 3
Frisca, o alegere benefica?
Frisca, o alegere benefica?